اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961128282738197

بهترین باتری گوشی:

معرفی ۵ گوشی برتر سال ۲۰۱۸

کد: 13961128282738197

https://goo.gl/XTLQvn

، تبریز , (اخبار رسمی): این روزها با افزایش قدرت پردازنده‌های موبایل و افزایش استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، عمر باتری گوشی یکی از دغدغه‌های کاربران است. عدد ظرفیت باتری گوشی ملاکی برای بهتر بودن آن نیست؛ بلکه عمر و مدت زمان شارژ دهی باتری گوشی به عواملی همچون اندازه و نوع نمایشگر، نوع پردازنده و... بستگی دارد.

بهترین باتری گوشی : معرفی ۵ گوشی برتر سال ۲۰۱۸
بهترین باتری گوشی

این روزها با افزایش قدرت پردازنده‌های موبایل و افزایش استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، عمر باتری گوشی را به یکی از دغدغه‌های کاربران تبدیل کرده است

این روزها با افزایش قدرت پردازنده‌های موبایل و افزایش استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، عمر باتری گوشی را به یکی از دغدغه‌های کاربران تبدیل کرده است. اولین و مهمترین نکته‌ای که باید بدانید این است که عدد ظرفیت باتری گوشی ملاکی برای بهتر بودن و یا بیشتر بودن عمر آن نیست. بلکه عمر و مدت زمان شارژ دهی باتری گوشی به عواملی همچون اندازه و نوع نمایشگر، نوع پردازنده و کارت گرافیکی، سیستم عامل و در آخر به میزان عدد ظرفیت باتری بستگی دارد. ما در این مقاله ۵ دستگاه موبایل دارای بهترین باتری گوشی برای اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی را برای شما معرفی می‌کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی مدل‌های دارای بهترین باتری گوشی

۵- Xiaomi Redmi Note 4

Redmi note 4 دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچ و همانند برادر بزرگ‌تر خود از رزولوشن Full HD استفاده می‌کند. این گوشی از پردازنده کم مصرف Snapdragon 625 بهره می‌برد؛ ولی بر خلاف Xiaomi Mi Max 2 از باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری استفاده می‌کند که باعث شده تا این فبلت عمر باتری خیلی بالایی داشته و در لیست بهترین باتری گوشی جای بگیرد. استقامت باتری این فبلت ۱۱۹ ساعت است. این باتری می‌تواند تا دو روز شما را از شارژ مجدد بی‌نیاز کند. با یکبار شارژ کامل این گوشی می‌توانید ۳۴ ساعت و ۴۰ دقیقه بصورت ۳G صحبت کنید. ۱۷ ساعت و ۵۶ دقیقه وبگردی کنید. یا ۱۵ ساعت و ۳۰ دقیقه فیلم تماشا کنید. این گوشی را می‌توان به جرات دارای یکی از بهترین باتری گوشی دانست.

۴- Asus Zenfone Max

چهارمین گوشی لیست بهترین باتری گوشی، مربوط به شرکت تایوانی Asus است. فبلت ایسوس مدل Asus Zenfone Max به یک باتری قوی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت مجهز شده است. با این کار ایسوس خیال کاربر را از نظر باتری راحت کرده است. ایسوس این فبلت را به صفحه نمایش HD و تراشه Snapdragon 410 مجهز کرده تا مصرف باتری کاهش یابد. استقامت باتری این فبلت ۱۲۱ ساعت بوده و می‌توانید روی ۲ روز عمر باتری حساب باز کنید. شما با یک بار شارژ کردن این فبلت می‌توانید ۲۷ ساعت و ۴۷ دقیقه ۳G صحبت کنید، ۲۰ ساعت و ۲۲ دقیقه به به مرور سایت‌های مورد علاقه خود بپردازید و یا ۱۵ ساعت و ۴۰ دقیقه فیلم تماشا کنید.

۳- Xiaomi Mi Max 2

سومین گوشی لیست ما باز هم از شرکت شیائومی و برای فبلت مدل Mi Max 2 این شرکت است. این فبلت عظیم الجثه دارای صفحه نمایش ۶٫۴۴ اینچ با رزولوشن Full HD از نوع IPS LCD است. استفاده شیائومی از رزولوشن Full HD و پردازنده کم مصرف Snapdragon 625 و باتری ۵۳۰۰ میلی آمپر باعث شده تا این فبلت عمر باتری خیلی بالایی داشته و یکی از بهترین باتری گوشی‌ها را داشته باشد. استقامت باتری این گوشی ۱۲۶ ساعت است و کاربر می‌تواند حتی برای دو روز مصرف متوسط یا حتی بیشتر روی باتری این فبلت حساب باز کند. با یکبار شارژ کامل این گوشی می‌توانید ۳۰ ساعت و ۵۰ دقیقه دقیقه بصورت ۳G صحبت کنید. ۱۹ ساعت و ۲۱ دقیقه وبگردی کنید. یا ۲۱ ساعت و ۳۷ دقیقه فیلم تماشا کنید. این گوشی از شارژ سریع نسخه ۳ کوالکام پشتیبانی می‌کند و در زیر ۲ ساعت، باتری گوشی شما را از ۰ تا ۱۰۰ درصد شارژ می‌کند.

۲- Gionee Marathon M5

دومین گوشی لیست ما یکی از بهترین‌های شرکت Gionee است که با داشتن ظرفیت باتری ۶۰۲۰ میلی آمپر و صفحه نمایش ۵٫۵ اینچ با رزولوشن HD دومین رتبه لیست بهترین باتری گوشی است. صفحه نمایش این گوشی از تکنولوژی AMOLED بهره می‌برد و پردازنده این گوشی از شرکت مدیاتک است. استقامت باتری این گوشی ۱۴۸ ساعت است و این یعنی با کارکرد و استفاده معمولی می‌‎توانید روی ۳ یا ۴ روز بی‌نیازی از شارژ باتری حساب کنید. با یکبار شارژ کامل این گوشی می‌توانید ۳۸ ساعت و ۷ دقیقه با اینترنت ۳G به مکالمه بپردازید. ۳۰ ساعت و ۵۱ دقیقه در اینترنت به گشت و گذار مشغول شوید. یا ۲۶ ساعت و ۲۴ دقیقه فیلم HD تماشا کنید.

۱- Lenovo P2

و اما سرانجام، برترین اسمارت‌فون در لیست بهترین باتری گوشی از‌ آن فبلت لنوو مدل P2 است. Lenovo P2 به باتری ۵۱۰۰ میلی آمپری مجهز شده است که بهترین کارایی باتری را نیز دارد. Lenovo P2 دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچ از نوع OLED است و از بهترین پردازنده میان رده یعنی Snapdragon 625 بهره‌می‌برد تا میزان مصرف باتری آن به حداقل برسد. استقامت باتری این گوشی ۱۴۹ ساعت است که رقم قابل توجهی است. این یعنی شما با یک بار شارژ این گوشی می‌توانید ۳۴ ساعت و ۴۹ دقیقه با اینترنت ۳G به مکالمه بپردازید. ۱۷ ساعت و ۲۳ دقیقه وب گردی کنید و یا فیلم‌های با کیفیت خود را به مدت ۲۳ ساعت و ۱۱ دقیقه تماشا کنید! پس بدون تردید می‌توان لنوو P2 را در دارای یکی از بهترین باتری گوشی دانست.

باتری آیفون : در رابطه با عمر باتری آیفون و مقایسه‌ی سلامت باتری با عمر باتری می‌توانید این مقاله را نیز مطالعه کنید.

جمع‌بندی:

امروزه میزان شارژدهی و عمر باتری گوشی یکی از ملاک‌های خرید هر گوشی است و این معیار با وابستگی بیشتر کارهای روزانه ما به گوشی‌های هوشمند و همچنین افزایش امکانات و قدرت سخت افزاری این دستگاه‌ها، روز به روز در حال افزایش است. بعضی از شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند، اهمیت این ویژگی و خواسته مشتریان خود را شناسایی کرده و سعی می‌کنند تا محصول تولیدی خود را دارای بهترین باتری گوشی کنید. کارهایی از قبیل قرار دادن پردازنده‌های بهینه‌تر، استفاده از صفحه نمایش‌های کم مصرف‌تر و قرار دادن باتری با ظرفیت مناسب برای اندازه و رزولوشن صفحه نمایش، باعث می‌شود تا شرکت تولیدی بتواند بهترین گوشی از نظر باتری را خلق کنید.

در مجموع گوشی‌های لیست بالا بهترین گوشی از نظر باتری بوده و دارای بهترین باتری گوشی هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برتر دیجیتال

برتر دیجیتال ایده برتر دیجیتال از آذر ماه ۱۳۹۵ شروع شد و فعالیت رسمی خود را از مهر ماه ۱۳۹۶ آغاز کرد. برتر دیجیتال که به عنوان پشتوانه، تجربه ۱۰ ساله در زمینه فعالیت در بازار موبایل و تبلت، و تجربه ۲۰ ساله در زمینه فروش انواع محصولات حوزه بازی را با انبوهی از مشتریان ثابت در کارنامه خود دارد،با انگیزه گسترش خدمت رسانی خود به اقشار و جمع بیشتری از مردم عزیز ایران، فروشگاه اینترنتی خود را دایر نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]