اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961206284257256

«به مهربانی»؛ سامانه آنلاین حمایت از تحصیل

کد: 13961206284257256

https://goo.gl/m4hM9N

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه دارالاکرام که بیش از ۱۶ سال است در حوزه حمایت از تحصیل کودکان با توجه به کرامت ذاتی انسان ها فعالیت می‌کند و بیش از ۲۰۰۰ دانش آموز را تحت پوشش قرار داده است.

به مهربانی سامانه آنلاین حمایت از تحصیل
«به مهربانی»؛ سامانه آنلاین حمایت از تحصیل

«به مهربانی» ظرفیتی فوق‌العاده برای حمایت از دانش‌آموزان در خطر ترک تحصیل ایجاد کرده است.

موسسه دارالاکرام که بیش از ۱۶ سال است در حوزه حمایت از تحصیل کودکان با توجه به کرامت ذاتی انسان‌ها فعالیت می‌کند و بیش از ۲۰۰۰ دانش آموز را تحت پوشش دارد، با راه‌اندازی سامانه به مهربانی به چند هدف بزرگ خود که شامل دسترسی به مناطق دور‌دست، شفافیت مالی و اطلاعاتی، افزایش مشارکت اجتماعی و ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی، معیشتی و اشتغال‌زایی مادران دست یافته است و اهداف دیگری نیز دارد که با افزایش هر چه بیشتر حمایت‌ها در جهت نیل به این اهداف گام بر می‌دارد.

سامانه آنلاین به مهربانی که بیش از دو سال تولید آن زمان برده است امکان حمایت از دانش‌آموزان سراسر کشور را فراهم کرده است. به این ترتیب که از طریق هم‌افزایی بدون نیاز به هزینه‌های تاسیس موسسه خیریه و شعب جدید از طریق برقراری ارتباط با افراد بومی معتمد در شهرهای مختلف دانش‌آموزان واجد شرایط شناسایی و در سامانه معرفی می‌شوند.

از آنجا که نیاز به رصد مستمر فرآیند رشد دانش آموزان وجود دارد مددکاران معتمدی وجود دارند که اقدام به ارائه گزارشات مستمر از فرآیند رشد دانش آموزان، دستاوردها، نیازها و علائق دانش آموزان در بخش شرح حال هر یک می‌کنند.

با حمایت ۱۰ تا ۱۰۰ درصدی حامیان از بورسیه دانش آموزان که امکان انتخاب و واریز آن به صورت آنلاین وجود دارد دانش‌آموز به عنوان یکی از دانش آموزان بورسیه موسسه دارالاکرام تا زمانی(هر مقطعی) که مشتاق به ادامه تحصیل باشد تحت حمایت همه‌جانبه قرار می‌گیرد و علاوه بر دریافت بورسیه ماهیانه خود ۵ خدمت دیگر نیز دریافت می‌کند. حامی نیز می‌تواند علاوه بر امکان انتخاب مبلغ مورد نظر خود از ۱۰ هزار تومان تا هر میزان که مورد نظر وی است، به صورت مستمر گزارش‌هایی از واریز وجه به حساب دانش‌آموز و گزارش تغییرات در شرح حال وی را دریافت کند و نتیجه مشارکت خود در این امر خیر را ملاحظه کند.

این خدمات دارالاکرام  تاکنون خارج از سامانه به مهربانی و در آینده‌ای نزدیک در بستر نرم‌افزاری به دانش‌آموزان ارائه خواهد شد.

در راستای تشویق دانش آموزان هر یک از آنها با توجه به پایه تحصیلی، معدل و دستاوردهای فرهنگی، هنری و ورزشی خود که دارالاکرام بستر آن را فراهم می‌کند در افزایش مبلغ بورسیه خود سهیم می‌شود و تاثیر تلاش در افزایش امکانات را درک می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانستنی آنلاین

پایگاه خبری دانستنی آنلاین با شماره ثبت 78839 از تاریخ 6 بهمن 95 به ثبت رسیده است و پیرامون موضوعات علمی و دانستنی به فعالیت خود ادامه خواهد داد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه