اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961209285068370

پایان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک

رونمایی از سیستم خودکار تعیین نرخ حمل بار جاده‌ای توسط استارت آپ باروان

کد: 13961209285068370

https://goo.gl/Z7sxi6

، اصفهان , (اخبار رسمی): هفدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل‌ونقل با سخنرانی پژوهشگران برتر به پایان رسید. یکی از طرح‌های برگزیده دوره هفدهم، رونمایی از «سیستم خودکار تعیین نرخ حمل بار جاده‌ای» بر بستر وب است که توسط استارت آپ باروان ارائه شد.

رونمایی از سیستم خودکار تعیین نرخ حمل بار جاده‌ای توسط استارت آپ باروان
رونمایی از سیستم خودکار تعیین نرخ حمل بار جاده ای در هفدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل

باروان سامانه تخصصی هوشمند حمل بار است که با بهره‌گیری از فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات اثر خوبی در حل معضلات صنایع برتر و بنگاه‌های اقتصادی معتبر در حمل‌و‌نقل جاده‌ای خواهد داشت

هفدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل‌ونقل با سخنرانی پژوهشگران برتر در حالی به پایان رسید که یکی از طرح‌های برگزیده این دوره ، رونمایی از «سیستم خودکار تعیین نرخ حمل بار جاده‌ای» بر بستر وب است که توسط استارت آپ باروان ارائه شد.

شایان‌ذکر است، باروان به‌عنوان جامع‌ترین سامانه هوشمند مدیریت تخصصی حمل بار صنایع برتر کشور در حال حاضر به‌صورت وب اپلیکیشن بر دامنه www.bar1.ir قابل‌دسترس بوده و به‌زودی در قالب اپلیکیشن اندروید و IOS نیز قابل‌استفاده است. هوشمند سازی سیستم حمل‌ونقل جاده‌ای کالا، قیمت دهی منصفانه و علمی، مدیریت آنلاین و یکپارچه ارتباط میان صاحبان کالا و رانندگان، سهولت استفاده و کیفیت خدمات از جمله ویژگی‌های باروان است.

دکتر محمدرضا شمس، معاونت پشتیبانی فنی استارت آپ باروان، ضمن ارائه سخنرانی در این کنفرانس افزود: این سیستم خودکار حاصل ساعت­‌ها کار کارشناسی متخصصین باروان در داخل و خارج کشور، در حوزه بررسی شیوه علمی قیمت­‌گذاری حمل بار در ایران است که برای اولین بار ارائه می‌شود.

این متخصص BIG-DATA و هوشمندی سیستم‌­ها، با اشاره به مسائل حوزه حمل‌ونقل کشور بیان داشت: حمل بار به‌صورت زمینی، امروزه به یکی از مهم­ترین و زیربنایی‌­ترین حوزه‌­های پیشرفت اقتصادی هر کشور تبدیل‌شده است و درنتیجه هوشمند سازی این حوزه، کمک شایانی به پیشرفت و اعتلای کشور خواهد شد.

دکتر نوید خشاوی، عضو هیئت‌علمی دانشگاه صنعتی فلوریدا و مشاور فنی باروان نیز بیان داشت: مطالعات و دستاوردهای زیادی درزمینه‌ی هوشمند‌سازی حوزه حمل‌ونقل در کشور انجام‌شده است اما شکل رایج تعیین نرخ حمل بار هنوز به‌صورت دستی و توافقی است. از این‌رو «سیستم علمی خودکار تعیین نرخ حمل بار زمینی» طراحی و در کنفرانس ارائه شد. بدین منظور، تعیین قیمت از دو جنبه متفاوت بررسی می‌شود، ابتدا فاکتورهای تأثیرگذار در تعیین نرخ بررسی‌شده و بر مبنای آن روشی برای محاسبه سود و هزینه رانندگان و صاحبان وسایل نقلیه حمل بار ارائه می‌­شود و سپس روشی برای محاسبه خودکار نرخ حمل بر مبنای مدل رگرسیون سه‌درجه‌ای فارغ از مبنای تن بر کیلومتر پیشنهاد می­‌شود.

دکتر محمدرضا شمس، هدف مجموعه تخصصی باروان را تحول و توسعه حمل‌ونقل کشور بر بستر دانش عنوان و تصریح کرد: باروان سامانه تخصصی هوشمند حمل بار است که با بهره‌گیری از فناوری­‌های اطلاعات و ارتباطات و با زیربنای علمی و فنی مجموعه ایجادشده است و اثر خوبی در حل معضلات صنایع برتر و بنگاه­‌های اقتصادی معتبر در حمل‌ونقل جاده‌­ای خواهد داشت.

دکتر صابر فاضل، مؤسس و مدیرعامل مجموعه پیشرو باروان نیز ابراز امیدواری کرد: استفاده از این سیستم سبب شفافیت در تعیین نرخ حمل بار در کشور گردد، به‌این‌ترتیب که رانندگان و صاحبان بار به‌سادگی از نرخ حمل بار اطلاع یافته و علاوه بر آن می­‌توانند به‌صرفه بودن حمل بار را طبق نیازهای خود مدیریت کنند.

فاضل در پاسخ به این سؤال که باروان چه تأثیراتی بر جامعه، اقتصاد، محیط‌زیست و ... خواهد گذاشت گفت: ورود سامانه باروان به حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای کالا در کشور به‌تدریج سبب سالم‌سازی اقتصاد حمل‌ونقل، کاهش قاچاق ترانزیتی کالا، هوشمندسازی و مدرن شدن سیستم حمل‌ونقل جاده‌ای کالا، کاهش تردد بی‌ثمر ناوگان حمل‌ونقل کالا و به‌تبع کاهش آلودگی محیط‌زیست، افزایش بهره‌وری سیستم حمل‌ونقل و فراهم آوری ارزش‌افزوده بالا برای اقتصاد کشور می‌شود.

وی در پایان با اشاره به چالش‌­های موجود در این مسیر افزود: آرزوی بزرگ ما این است که باروان، قدمی هرچند کوچک در راستای تعالی اقتصادی، اجتماعی و علمی کشور باشد.

گفتنی است هفدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل‌ونقل و ترافیک در روزهای ۲۹-۳۰ بهمن ۱۳۹۶ با هدف رشد و توسعه صنعت حمل‌ونقل کشور برگزار شد و در پایان آن از پژوهشگران برتر این حوزه تقدیر به عمل آمد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باروان بازارگاه الکترونیکی هوشمند حمل بار

باروان بازارگاه الکترونیکی حمل و نقل جاده ای کالاست، در این سامانه هوشمند حمل بار مشتری یا کاربر بارِ خـود را به نزدیک ترین و مجهزترین کامیون یا تریلرِ ثبت شده در سامانه ی باروان معرفی می کند، باروان؛ بازارگاه الکترونیکی هوشمند حمل بار به صورت خودکار در زمانی کوتاه نیاز شما را در بهترین شکلِ ممکن برطرف می سازد. باروان با سایر خدمات حمل و نقلِ موجود، متمایز است. با باروان بارتان بار می شود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]