اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961210285248309

با سفارش اپلیکیشن خشکشویی آنلاین ،خشکشویی شما پر از لباس کثیف خواهد بود!

با اپلیکیشن خشکشویی آنلاین، برنده رقابت صنف خود باشید

کد: 13961210285248309

https://goo.gl/JiZXW1

، مشهد , (اخبار رسمی): در  طی سال‌های اخیر  که بازار نوین تجارت الکترونیکی و اینترنتی در کشورهای پیشرفته داغ است، تقریبا هر روز شاهد رشد روز افزون شرکت‌ها و سرویس‌هایی هستیم که به وسیله افرادی خوش‌‌فکر و ایده‌پرداز  ایجاد می‌شوند.

با اپلیکیشن خشکشویی آنلاین، برنده رقابت صنف خود باشید
خشکشویی آنلاین دلتاگروپ

در طی سال‌های اخیر که بازار نوین تجارت الکترونیکی و اینترنتی در کشورهای پیشرفته داغ است، تقریبا هر روز شاهد رشد روز افزون شرکت‌ها و سرویس‌هایی هستیم که به وسیله افرادی خوش‌‌فکر و ایده‌پرداز ایجاد می‌شوند. این اشخاص همیشه در حال فکر کردن در مورد کم و کاستی‌های موجود در زندگی روزانه و پیداکردن راه‌هایی مفید وکاربردی در جهت ارائه خدمات‌ و افزایش آسایش و راحتی بیشتر در زندگی کاربران و کسب درآمد از این طریق هستند.

همچنین شاهد ایجاد و رشد کسب‌‌و‌کارهایی بودیم که با وجود مشکلات بسیاری که برای شروع و ادامه کار خود داشتند، با عزمی قوی و مصمم در مقابل موانع و مشکلات، به نتایج بسیار خوبی رسیدند و توانستند ایده‌های خود را عملی کنند، ایده‌هایی که عموما با ارائه خدمات به کاربران از اتلاف هزینه‌های مختلف، که مهم‌ترین آن‌ها وقت است جلوگیری می‌کنند. 

اپلیکیشن خشک‌شویی 

امروزه افراد زیادی با ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن‌های خشک‌شویی و یا سایت‌های خشکشویی، نسبت به رفع نیاز خود برای داشتن لباس تمیز اقدام می‌کنند. در این اپلیکیشن‌ها پس از ثبت سفارش برای هماهنگی جهت تحویل گرفتن لباس‌ها با کاربر تماس گرفته می‌شود و در کمترین زمان به محل مراجعه شده و کیسه‌ای را برای قرار دادن لباس‌ها به مشتری می‌دهند و سپس ظرف ۲۴ ساعت لباس‌های شسسته شده را درب منزل تحویل می‌دهند. اگر از دید اقتصادی به این موضوع نگاه کنید صرف‌نظر  از هزینه‌ حمل‌‌و‌نقل تحویل حضوری لباس‌ها به خشک‌شویی، برای ارائه خدمات میان خشک‌شویی‌ها تعرفه یکسانی هم وجود ندارد. اما با استفاده از اپلیکیشن خشک‌شویی که خدمات خود را با قیمت مناسب ارائه می‌کنند به یکسان‌سازی این تعرفه‌ها نیز کمک شایانی می‌شود.

اولین چیزی که پس از اجرای برنامه در مورد اپلیکشن‌ها جلب نظر می‌کند رابط کاربری زیبا و به‌روز برنامه است. مسئله‌ای که خوشبختانه شرکت‌های ایرانی کم کم به اهمیت آن پی برده‌اند و در اپلیکیشن‌های اخیر تولید شده در کشورمان به این جنبه کار اهمیت زیادی قائل شده و به جرات می‌توان آن‌ها را با اپلیکیشن‌های ساخت شرکت‌های بزرگ نرم‌افزاری مقایسه کرد.

شرکت دلتاگروپ، با بررسی دقیق نیاز جامعه و بررسی اپلیکیشن‌های مربوط به خشکشویی توانایی طراحی اپلیکشین مناسب برای این نیاز را دارد. بنابراین تمامی خشک‌شویی‌های حاضر می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دلتاگروپ تماس بگیرند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتاگروپ

طراحی سایت، تولید اپلیکیشن ، سئو و دیجیتال مارکتینگ

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]