اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970102288837395

خرید اسکوتر برقی ناین‌بات مینی

کد: 13970102288837395

https://goo.gl/wpcsve

، (اخبار رسمی): شیائومی یکی از نوآورترین برندهای کنونی نه تنها در حوزه واقعیت مجازی بلکه در بسیاری دیگر از زیر مجموعه‌های تکنولوژی محسوب می‌شود! طراحی منحصر به فرد سری اسکوترهای ناین بات این کمپانی، تحولی در دنیای اسکوترهای برقی و اسکوتر سواری ایجاد کرده است. در ادامه با یکی از محصولات این برند آشنا خواهیم شد.

خرید اسکوتر برقی ناین بات مینی
خرید اسکوتر برقی ناین‌بات مینی

اسکوتر برقی ناین بات مینی از سری طراحی جدید بهره می‌برد. وجود یک پایه تا میان زانوها که در هدایت و کنترل اسکوتر برقی نقش به سزایی دارد بزرگترین وجه تمایز این محصول با سایر اسکوترهای برقی است. جنس بدنه این محصول و دسته آن از آلیاژ منیزیم است که فوق‌العاده سبک، مقاوم و البته زیبا است. این اسکوتر برقی تا 90 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل می‌کند. گفتنی است که استفاده از این محصول برای بزرگسالان پیشنهاد می‌شود.

در اسکوتر برقی مورد نظر دو موتور الکتریکی قدرتمند تعبیه شده‌اند که خروجی قابل توجهی را برای اسکوترسواران مهیا می‌کنند. به لطف این خروجی اسکوتر برقی ناین بات شیائومی توانایی حرکت با سرعت 16 کیلومتر در ساعت را دارد که در نوع خودش بی‌نظیر است.

باتری حجیم این اسکوتر که از سری باتری‌های لیتیوم پلیمری است قابلیت شارژ شدن مکرر و استفاده در طولانی مدت را دارد. این باتری برای پر شدن کامل به 240 دقیقه زمان نیازمند است. گفتنی است که هر باتری کاملا پر این اسکوتر برقی قابلیت طی کردن حدود 22 کیلومتر مسیر را دارد.

از دیگر ویژگی‌های خاص این محصول باید به اپلیکیشن انحصاری آن اشاره کنیم که در مدیریت و استفاده از اسکوتر نقش به سزایی دارد. کاربران از طریق این اپ می‌توانند به اطلاعاتی مانند سرعت، مقدار شارژ باقی‌مانده، قابلیت‌های ایمنی و... دسترسی راحت و سریع داشته باشند.

اسکوتر برقی ناین بات شیائومی دارای استاندارد ip54 نیز است. این استاندارد نشانگر ضد آب بودن این محصول است. پس شما با خیال راحت حتی در روزهای بارانی نیز می‌توانید از این اسکوتر استفاده کرد.

علاقه‌مندان به خرید اسکوتر برقی می‌توانند به سایت تهران تویز مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهران تویز - Tehran Toys

مرجع بررسی و خرید آنلاین اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح