اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970105289047395

خرید اسکوتر برقی Z5 ایرویل

کد: 13970105289047395

https://goo.gl/UNK3dy

، (اخبار رسمی): اسکوترهای برقی در انواع مختلفی با کارایی‌های متفاوت طراحی و به بازار عرضه می‌شوند. اسکوتر برقی‌هایی مانند Z5 در دسته خاصی از اسکوترها جای می‌گیرند که عملکرد متفاوتی از تمام اسکوتر برقی‌های موجود دارند. این محصولات دارای پدال گاز و ترمز هستند و می‌توانید محصول را با آن‌ها به حرکت دربیاورید.

خرید اسکوتر برقی Z5 ایرویل
خرید اسکوتر برقی Z5 ایرویل

اسکوتر برقی Z5 یکی از محصولات برند معروف ایرویل است. ایرویل تبحر خاصی در طراحی و تولید اسکوترهای برقی دارد و طراحی‌های خوبی را تاکنون عرضه کرده است. این برند علاوه بر Z5 محصولات دیگری با این طراحی و حتی طراحی‌های متفاوتی مانند اسکوترهای تک‌چرخ، آفرود و... دارد.

اسکوتر برقی Z5 که تماماً از آلیاژ آلومینیوم و پلاستیک فشرده ساخته‌شده است! وزن نسبتاً خوبی دارد. قابلیت جمع شدن این اسکوتر برقی در کنار وزن 13.5 کیلوگرمی آن باعث راحتی حمل‌ونقل ایرویل Z5 شده‌اند. استفاده از قطعات مقاوم و باکیفیت در کنار ابعاد استاندارد، استفاده از این محصول را برای تمام سنین میسر کرده است. این اسکوتر وزنی معادل 100 کیلوگرم را به‌راحتی تحمل می‌کند.

برای شروع حرکت در اسکوتر برقی Z5 مانند موتورسیکلت‌ها پدال گاز تعبیه‌شده است. با استفاده از پدال می‌توان اسکوتر را به حرکت در آورد و همین‌طوری با استفاده از ترمزها می‌توان آن را نگه‌دارید. به لطف موتورهای قدرتمند تعبیه‌شده در این اسکوتر، Z5 به‌راحتی تا 20 کیلومتر سرعت می‌رود.

ایرویل در اسکوتر Z5 خودش از سری باتری‌های لیتیوم پلیمر بهره گرفته است. این باتری‌ها قابلیت شارژ شدن مکرر رادارند و در صورت استفاده بهینه تا مدت‌ها پاسخگوی نیاز شما خواهند بود. باتری اسکوتر برقی Z5 برای شارژ شدن کامل به 120 دقیقه زمان نیاز دارد و با هر بار شارژ کامل حدود 30 کیلومتر مسافت را طی خواهد کرد.

وجود اپلیکیشن اختصاصی یکی دیگر از مزیت‌های مثبت این محصول است که مدیریت و استفاده از اسکوتر را راحت، سریع و بهینه می‌کند.

علاقه‌مندان به خرید اسکوتر برقی می‌توانند به سایت تهران تویز مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهران تویز - Tehran Toys

مرجع بررسی و خرید آنلاین اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح