اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970105289107395

خرید اسکوتر برقی آفرود کیوانو

کد: 13970105289107395

https://goo.gl/WsT3Ru

، (اخبار رسمی): در دنیای هیجان‌انگیز اسکوتر سواری، اسکوتر برقی‌های آفرود از جلمه قدرتمندترین و کارآمدترین اسکوتر برقی‌های موجود هستند که با تکیه بر توان بالا تجربه مهیج اسکوتر سواری را در هر شرایطی ارائه می‌دهند.

خرید اسکوتر برقی آفرود کیوانو
خرید اسکوتر برقی آفرود کیوانو

اسکوتر برقی آفرود کیوانو یکی از بهترین اسکوتر برقی و شناخته‌شده‌ترین اسکوتر برقی‌های آفرود است. بدنه مقاوم، سرعت‌بالا، اپلیکیشن انحصاری، خروجی قدرتمند، باتری حجیم تنها بخشی از ویژگی‌های این اسکوتر برقی است.

این اسکوتر برقی چینی تماما چه در بدنه و چه شاسی از آلومینیوم تشکیل‌شده است. چنین ساختاری کمی وزن آن را بالابرده است اما واقعاً مفید و کارآمد نیز عمل می‌کند. به لطف این بدنه کیوانو در برابر ضربات مانند یک تانک در برابر گلوله عمل می‌کند. مقاومت آن بی‌نظیر است و تا وزن 120 کیلوگرمی را به‌راحتی تحمل می‌کند. این اسکوتر برقی آن‌قدرها نیز ابعاد بزرگی ندارد و فقط 8.5 اینچ است. چنین ابعاد مدیریتی بهتری را برای اسکوتر سواران مهیا می‌کند.

در اسکوتر برقی آفرود کیوانو دو عدد موتور (یک موتور در کنار هر چرخ) تعبیه‌شده است که باهم وظیفه تولید خروجی اسکوتر را به دوش می‌کشند. این دو موتور درمجموع 2300 وات خروجی ارائه می‌دهند که برای یک اسکوتر مقدار بسیار زیادی است و به‌راحتی کمک آن و البته ساختاری منسجم و مقاوم می‌تواند از موانع مختلف عبور نماید. اسکوتر برقی کیوانو با سرعت 20 کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند و شیب‌های 15 درجه را به‌راحتی پشت سر می‌گذارد.

در این اسکوتر از سری باتری‌های لیتیوم پلیمری سامسونگ استفاده‌شده است که کیفیت خوبی دارند. حجم 4400 میلی‌آمپر ساعتی باتری این اسکوتر برقی در 150 دقیقه کاملاً پر می‌شود و حدود 20 کیلومتر مسافت را طی می‌کنند.

علاقه‌مندان برای خرید اسکوتر برقی می‌توانند به سایت تهران تویز مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهران تویز - Tehran Toys

مرجع بررسی و خرید آنلاین اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح