اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970102288847395

خرید اسکوتر برقی P5B دات

کد: 13970102288847395

https://goo.gl/p4STcq

، (اخبار رسمی): اسکوتر سواری حسی فوق العاده لذت بخش و البته راه حلی مناسب برای تردد بدون هیچ آلایندگی است. اسکوتر برقی‌های میان‌رده گزینه‌های مناسب و به صرفه‌ای برای تجربه کردن طعم هیجان انگیز اسکوتر سواری هستند. در ادامه با یکی از اسکوتر برقی‌های میان رده آشنا خواهیم شد.

خرید اسکوتر برقی P5B دات
خرید اسکوتر برقی P5B دات

اسکوتر برقی P5B دات یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین اسکوتر برقی‌های چند سال اخیر است. این محصول که نسبت به قیمت قابلیت‌های کاربردی و کارآمدی را به کاربرانش ارائه می‌دهد توانسته نظر خریداران بسیاری را به سمت خودش جلب کند.

بدنه این اسکوتر برقی از جنس پلاستیک فشرده است که باعث سبک شدن بدنه و چالاکی آن و البته مقاومت در برابر ضربات شده است. شاسی آلومنیومی اسکوتر برقی مورد نظر در کنار بدنه‌ای پلاستیکی باعث شده تا این محصول به راحتی تا وزن 120 کیلوگرم را تحمل کند و برای سنین مختلف از کودکان تا بزرگسالان مناسب باشد. روی قسمت جلویی اسکوتر برقی P5B چراغ‌های LED قابل مشاهده هستند که علاوه بر زیبایی حرکت در شب را برای افراد مهیا کرده‌اند.

ابعاد چرخ‌های این اسکوتر معادل 6.5 اینچ است که در دسته اسکوترهای کوچک جای می‌گیرد. با این حال هدایت آن برای بزرگسالان به راحتی قابل انجام است. در کنار هر چرخ اسکوتر برقی دات P5B یک موتور الکتریکی تعبیه شده است که خروجی مناسبی را ارائه می‌دهند. به لطف خروجی این دو موتور اسکوتر برقی قادر است تا 14 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد و به راحتی در جاده‌هایی با شیب 15 درجه حرکت کند.

باتری در نظر گرفته شده برای اسکوتر برقی P5B دات از سری باتری‌های لیتیوم پلیمری است که قابلیت شارژ شدن مکرر را دارند و در صورت استفاده اصولی تا مدت‌ها قابل استفاده خواهند بود. حجم 4400 میلی آمپر ساعتی این اسکوتر 90 دقیقه طول می‌کشد تا پر شود و با هر بار پر شدن کامل حدود 20 کیلومتر مسیر را طی می‌کند.

علاقه‌مندان به خرید اسکوتر برقی می‌توانند به سایت تهران تویز مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهران تویز - Tehran Toys

مرجع بررسی و خرید آنلاین اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح