اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970102288867395

خرید اسکوتر برقی PROMINI 1 اف اسپید

کد: 13970102288867395

https://goo.gl/jS3xF7

، (اخبار رسمی): اسکوتر برقی PROMINI 1 برند اف اسپید طراحی الگوبرداری شده از سری اسکوتر برقی‌های ناین بات شیائومی است. این محصول از لحاظ عملکردی در سطح مطلوبی جای می‌گیرد و قابلیت رقابت با اسکوترهای ناین بات را دارد. در ادامه به بررسی بخش‌های مختلف این محصول پرداخته می‌شود.

خرید اسکوتر برقی PROMINI 1 اف اسپید
خرید اسکوتر برقی PROMINI 1 اف اسپید

اسکوتر برقی PROMINI 1 که یک طراحی الگوبرداری شده از سری اسکوتر برقی‌های ناین بات شیائومی است به قدری قدرتمند و خوب تولید شده است که حتی در برخی زمینه‌ها از اسکوتر برقی‌های شیائومی نیز پیشی می‌گیرد.

این اسکوتر برقی از سری اسکوترهای دسته کوتاه است که به لطف دسته آن به راحتی می‌شود آن را هدایت کرد. وجود این دسته‌ها ایمنی اسکوترسواری را فوق‌العاده افزایش می‌دهد. بدنه و دسته اسکوتر برقی PROMINI 1 کاملا از آلیاژ منیزیم تهیه شده است. به لطف چنین ساختار اسکوتر قادر است که وزنی معادل 100 کیلوگرم را تحمل کند. مخاطب استفاده از این اسکوترها بزرگسالان هستند و این‌ها گزینه‌ی خوبی برای کودکان نیستند.

اسکوتر برقی PROMINI 1 دارای دو موتور با خروجی فوق‌العاده قدرتمند است. به لطف خروجی 2100 واتی موتورهای الکتریکی، این محصول قادر است تا 18 کیلومتر در ساعت سرعت برود و به راحتی شیب 15 درجه را پشت سر بگذارد.

اف اسپید درون این اسکوتر از سری باتری‌های لیتیوم پلیمری استفاده کرده است که مکررا قابل شارژ شدن هستند. در صورت استفاده درست از این باتری‌ها تا مدت ها کارآمد خواهند بود. حجم 4400 میلی آمپر ساعتی اسکوتر برقی PROMINI 1 برای پر شدن به 200 دقیقه زمان نیاز دارد و با هر باتری پر بیش از 20 کیلومتر در شرایط استاندارد تردد خواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های این اسکوتر باید به قابلیت حفظ تعادل خودکار، قابلیت استفاده در باران، چراغ های LED، اپلیکیشن انحصاری و اسپیکر اشاره کرد.

علاقه‌مندان به خرید اسکوتر برقی می‌توانند به سایت تهران تویز مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهران تویز - Tehran Toys

مرجع بررسی و خرید آنلاین اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح