اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970105289087395

خرید اسکوتر برقی تایوانی مدل TW3

کد: 13970105289087395

https://goo.gl/meobCG

، (اخبار رسمی): اسکوتر برقی TW3 یکی از زیباترین طراحی‌های اسکوترهای برقی را دارد. طراحی ساده و درعین‌حال چشمگیر این اسکوتر حتی از قابلیت‌های آن نیز بیشتر نمود پیداکرده است تا این محصول به لطف طراحی ظاهری بی‌نظیرش به یکی از محبوب‌ترین اسکوتر برقی‌های موجود تبدیل شود.

خرید اسکوتر برقی تایوانی مدل TW3
خرید اسکوتر برقی تایوانی مدل TW3

اسکوتر برقی TW3 یکی از سری محصولات برند تایوانی است که به محبوبیت بالایی رسیده است. این اسکوتر طراحی ظاهری زیبا و بی‌نقصی دارد که در کنار قابلیت‌های کارآمدش، باعث فروش بالای آن شده است.

بدنه اسکوتر TW3 به‌صورت کامل از پلاستیک فشرده تهیه‌شده است. استفاده از پلاستیک فشرده در بدنه، علاوه بر سبکی و ایجاد چالاکی برای محصول، آن را در برابر ضربات نیز بسیار مقاوم ساخته است. گفتنی است که شاسی اسکوتر موردنظر کاملاً از آلومینیوم تهیه‌شده است. تایوانی TW3 به لطف چنین ساختاری تحمل وزنی معادل 120 کیلوگرم را دارد و برای استفاده در تمام سنین مناسب است.

این اسکوتر برقی به دو موتور ( یک موتور در کنار هر لاستیک) مجهز شده است. موتورهای موردنظر خروجی مناسبی دارند و به‌راحتی تا شیب 15 درجه اسکوتر را حمایت می‌کنند. به لطف خروجی خوب این موتورها TW3 می‌تواند با سرعت 15 کیلومتر در ساعت حرکت کنند.

تایوانی از سری باتری‌های لیتیوم پلیمری برای اسکوتر برقی TW3 خودش بهره گرفته است. این باتری‌ها قابلیت شارژ شدن مکرر را دارند و در صورت استفاده صحیح تا مدت‌ها کارآمد خواهند بود. حجم 4400 میلی‌آمپر ساعتی این اسکوتر در 180 دقیقه کاملاً پر می‌شود و 18 کیلومتر مسافت را با هر بار شارژ طی می‌کنند.

ریموت کنترل، بلوتوث و اسپیکر از دیگر ویژگی‌های مثبت این اسکوتر بشمار می‌روند که تجربه لذت‌بخش‌تری از اسکوتر سواری را برای کاربران مهیا می‌کنند.

علاقه‌مندان به خرید اسکوتر برقی می‌توانند به سایت تهران تویز مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهران تویز - Tehran Toys

مرجع بررسی و خرید آنلاین اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح