اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970103288937395

خرید اسکوتر برقی X8 ایرویل

کد: 13970103288937395

https://goo.gl/ED97yY

، (اخبار رسمی): سری اسکوتر برقی‌های تک چرخ بدون شک یکی از متفاوت‌ترین طراحی‌های اسکوتر برقی‌ها را دارند. تجربه‌ای که هنگام اسکوتر سواری با یک اسکوتر برقی تک چرخ خواهید داشت در هیچ اسکوتر برقی دیگری وجود ندارد.

خرید اسکوتر برقی X8 ایرویل
خرید اسکوتر برقی X8 ایرویل

اسکوتر برقی X8 یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین اسکوتر برقی‌های تک چرخ موجود است. این محصول که از سری محصولات برند ایرویل است، از بهترین و با کیفیت‌ترین قطعات بازار تهیه شده است. بدنه این محصول از کربن و پدال‌های آن از جنس آلومینیوم هستند. به لطف استفاده از این قطعات، اسکوتر X8 توانایی تحمل بیش از 100 کیلوگرم وزن را دارد تا برای استفاده در تمام سنین گزینه مناسبی باشد.

موتور تعبیه شده برای X8 نسبتا پر قدرت است و آن را به خوبی تا شیب 15 درجه پشتیبانی می‌کند. به لطف خروجی مناسب موتورها، این اسکوتر برقی توانایی حرکت با سرعت 18 کیلومتر در ساعت را دارد که با توجه به کاربرد شهری این محصول، مقدار مناسبی است.

ایرویل از سری باتری‌های لیتیوم پلیمری برای X8 استفاده کرده است. این باتری‌ها قابلیت شارژ شدن مکرر را دارند و در صورت استفاده درست و استاندارد تا مدت‌ها کارآمد خواهند بود. حجم این باتری به صورت کامل در 2 ساعت پر می‌شود و برای تخلیه شدن به حدود 30 کیلومتر حرکت نیاز دارد.

بوق هشدار کاهش باتری و سیستم محافظت از باتری دو ویژگی مهم در این اسکوتر برقی هستند. علاقه‌مندان به خرید اسکوتر برقی می‌توانند به سایت تهران تویز مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهران تویز - Tehran Toys

مرجع بررسی و خرید آنلاین اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح