اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970102288857395

خرید اسکوتر برقی P5BW آیم نات روبات

کد: 13970102288857395

https://goo.gl/g27ER8

، (اخبار رسمی): اسکوتر سواری در چند سال اخیر روز به روز با محبوبیت بیشتر و بیشتری مواجه شده است به نحوی که کم کم در حال تبدیل شدن به یک رشته پر مخاطب در نوع خودش است. در ادامه به بررسی یکی از اسکوتر برقی‌های به صرفه و با قابلیت بازار پرداخته می‌شود

خرید اسکوتر برقی P5BW آیم نات روبات
خرید اسکوتر برقی P5BW آیم نات روبات

اسکوتر برقی P5BW یکی از محصولات برند چینی آیم نات روبات است. طراحان این اسکوتر در طراحی آن خلاقیت به خرج داده‌اند تا چهره‌ای نسبتا متفاوت برای آن ایجاد کنند. این اسکوتر در چندین طرح قابل خرید است که تقریبا هر کدام از طرح‌های آن با سایرین کاملا متفاوت است.

بدنه پلاستیکی این محصول فوق‌العاده سبک است و چالاکی خوبی به اسکوتر داده است این بدنه در مقابل ضربات مقاومت بالایی نشان می‌دهد. شاسی آلومینیومی اسکوتر برقی P5BW باعث شده است تا محصول مورد نظر تا 110 کیلوگرم تحمل وزن داشته باشد. این اسکوتر برای استفاده در تمام سنین از کودکان تا بزرگسالان مناسب است. شایان ذکر است که بر خلاف ظاهر بزرگ این اسکوتر در دسته اسکوتر برقی‌های کوچک جای می‌گیرد چرا که چرخ‌هایی با ابعاد 6 اینچ دارد.

وجود 2 موتور که یک به یک در کنار چرخ‌ها تعبیه شده‌اند برای حرکت، حفظ تعادل و تغییر مسیر حین استفاده از اسکوتر برقی ضرورت دارند. به لطف خروجی قدرتمند این موتورها اسکوتر P5BW سرعتی معادل 12 کیلومتر در ساعت دارد.

وجود سری باتری‌های لیتیوم پلیمری درون این محصول قابلیت شارژ شدن مکرر و استفاده در طولانی مدت را برای کاربران مهیا کرده است. باتری اسکوتر برقی P5BW حجمی معادل 4400 میلی‌آمپر ساعت دارد که برای پر شدن کامل حدود 150 دقیقه زمان نیاز دارد و از طرفی هر باتری پر این محصول بین 15-20 کیلومتر تردد را برای کاربران محقق می‌کند.

وجود ریموت کنترل، بلوتوث، اسپیکر و سیستم اتوبالانس از دیگر ویژگی‌های کلیدی این محصول هستند. علاقه‌مندان به خرید اسکوتر برقی می‌توانند به سایت تهران تویز مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهران تویز - Tehran Toys

مرجع بررسی و خرید آنلاین اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح