اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970103288927395

خرید اسکوتر برقی Q5 ایرویل

کد: 13970103288927395

https://goo.gl/f25Zcy

، (اخبار رسمی): سری اسکوتر برقی‌های تک‌چرخ از خاص‌ترین اسکوتر برقی‌های موجود در بازار هستند. قابلیت‌های بی‌نظیر، طراحی با شخصیت و خروجی مناسب این محصولات را به گزینه‌های خاصی در بازار اسکوتر‌های برقی تبدیل کرده است.

خرید اسکوتر برقی Q5 ایرویل
خرید اسکوتر برقی Q5 ایرویل

اسکوتر برقی Q5 برند ایرویل از سری اسکوترهای تک چرخ است. طراحی و عملکرد این اسکوترهای برقی تفاوت‌های زیادی با سایر اسکوترهای برقی دارد. ظاهر اسکوتر برقی هوشمند Q5  از پلاستیک فشرده و آلومینیوم تشکیل شده است که علاوه بر افزایش ایمنی، مقاومت در برابر ضربات را بالا برده و همینطور باعث سبک و چالاک شدن محصول شده است. به لطف ساختار مقاوم این اسکوتر تا 120 کیلوگرم تحمل وزن دارد و برای استفاده در تمام سنین مناسب است. گفتنی است که پدال های Q5 نیز از جنس آلومینیوم هستند.

متمرکز شدن موتورهای اسکوتر برقی با ساختار این‌چنینی در وسط اسکوتر یکی دیگر از تفاوت‌های این محصول با سایر اسکوترهای برقی است. به لطف موتور قدرتمند و خروجی راضی کننده این محصول توانایی حرکت با سرعتی معادل 18 کیلومتر بر ساعت را دارد.

ایرویل از سری باتری‌های لیتیوم پلیمری در این اسکوتر برقی استفاده کرده است. این باتری‌ها قابلیت شارژ شدن مکرر را دارند و تا مدت‌ها قابل استفاده هستند. باتری اسکوتر Q5 برای شارژ شدن کامل به 120 دقیقه زمان احتیاج دارد و هر باتری پر این محصول مسافتی حدود 30 کیلومتر را طی خواهد کرد.

بوق هشدار کاهش باتری و سیستم محافظت از باتری دو ویژگی مهم دیگر این محصول بشمار می‌روند. علاقه‌مندان به خرید اسکوتر برقی می‌توانند به سایت تهران تویز مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهران تویز - Tehran Toys

مرجع بررسی و خرید آنلاین اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح