اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970105289147395

خرید اسکوتر برقی مولتی کالر طرح رپ

کد: 13970105289147395

https://goo.gl/SV4RuU

، (اخبار رسمی): اسکوتر سواری فعالیتی جدید است که حسابی در حال رشد و جذب طرفدار است. شاید تا چندی پیش واژه اسکوتر برقی غریب بود اما اکنون همه علاقه‌مند به تجربه کردن اسکوتر سواری هستند. اسکوترهای برقی در طرح‌های مختلف با قابلیت‌های متفاوت عرضه می‌شود. مولتی کالر یکی از اسکوتر برقی‌های محبوب بازار به شمار می‌رود.

خرید اسکوتر برقی مولتی کالر طرح رپ
خرید اسکوتر برقی مولتی کالر طرح رپ

 

اسکوتر برقی مولتی کالر در دسته 10 اسکوتر برقی محبوب بین کاربران قرار می‌گیرد. مهم‌ترین ویژگی این محصول، طراحی متفاوت و جذاب ظاهر آن است. این محصول در چند طرح با طراحی فوق‌العاده زیبا عرضه می‌شود. گفتنی است که بدنه اسکوتر موردنظر کاملاً از پلاستیک فشرده ساخته‌شده است. این بدنه سبکی، چالاکی و مقاومت بالا در برابر ضربات را برای اسکوتر ایجاد کرده است. شاسی این اسکوتر از جنس آلومینیوم است! به لطف این شاسی اسکوتر برقی مالتی کالر وزنی معادل 120 کیلوگرم را به‌راحتی می‌تواند تحمل نماید. لاستیک‌های این اسکوتر ابعاد 10 اینچی دارند.

مولتی کالر دارای دو موتور (در کنار هر چرخ یک موتور) است که خروجی قابل‌تأملی را ارائه می‌دهند. به لطف قدرت بالا در خروجی موتورها، این محصول می‌توانند به‌راحتی با سرعتی بالغ‌بر 20 کیلومتر در ساعت روی شیب‌های 15 درجه حرکت کند.

اسکوتر برقی مالتی کالر از سری باتری‌های لیتیوم پلیمری سامسونگ بهره می‌برد. وجود باتری‌های لیتیوم پلیمری نشانه قابلیت شارژ مکرر و کاربرد طولانی‌مدت باتری است. حجم 4400 میلی‌آمپر ساعتی این باتری در 90 دقیقه پر می‌شود و هر باتری پر 20 کیلومتر حرکت را تداعی می‌کند.

وجود ریموت کنترل، بلوتوث و اسپیکر از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول هستند.

علاقه‌مندان به خرید اسکوتر برقی می‌توانند به سایت تهران تویز مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهران تویز - Tehran Toys

مرجع بررسی و خرید آنلاین اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح