اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970120290548580

آشنایی با فریت بار به آلمان

کد: 13970120290548580

https://goo.gl/kbX9P5

، تهران , (اخبار رسمی): در فریت بار به آلمان باید توجه شود که اندازه کارتن‌ها خیلی با هم تفاوت نداشته باشند تا اگر بعدا تصمیم به پالت‌بندی گرفته شود، مشکلی ایجاد نشود.

فریت بار به آلمان
فریت بار به آلمان

شهر هامبورگ به عنوان یک شهر ایالتی آلمان شناخته می‌شود و یکی از 61 ایالت آلمان است و بندر هامبورگ در جنوب شبه جزیره یوتالند واقع شده است. این شهر در شمال اسکاندیناوی و در غرب دریای شمال و در شرق دریای بالتیک واقع شده است. هامبورگ روی رود البه که از تقاطع دو رود آلستر و بیله تشکیل می‌شود واقع شده است. هامبورگ آب‌و‌هوایی بسیار ملس دارد و تحت تاثیر آب‌و‌هوای اقیانوسی، اطلس قرار دارد. هامبورگ یکی از شهرهای شمالی آلمان است. 

آلمان به دلیل مرکزیت در اروپا، قطب حمل‌و‌نقل اروپا به حساب می‌آید. این کشور دارای بازار اجتماعی اقتصادی با موجودی سرمایه بزرگ، نیروی کار مجرب، سطح پایین فساد و سطح بالایی از نوآوری است. آلمان بزرگترین اقتصاد ملی در اروپا است و هم چنین جزو چهار تولیدکننده بزرگ در سال 4111 است. 

بیشترین تعداد مهاجران را شهرهای هامبورگ، هسن، برلین و بادن-وورتمبرگ دارا هستند. آلمان دارای حمل‌و‌نقل متراکم و شبکه‌های مدرن است و در شبکه بزرگراهی و اتوبانی از نظر مقدار و طول رتبه سوم در جهان را دارا است. کشور آلمان با توجه به امکانات و تسهیلاتی که برای مهاجرین فراهم کرده مقصد و انتخاب نهایی برای بسیاری از ایرانیان به خصوص قشر تحصیل کرده است. 

دانشگاه‌های با رتبه بالا، موقعیت‌های شغلی، امکان تجارت و بسیاری موارد دیگر از انگیزه‌های اصلی این مهاجران است. ارسال بار به آلمان که در اصطلاح فریت‌بار به آلمان نامید است از رایج‌ترین اقدامات مسافرین برای ارسال محموله‌های خود به آلمان است. 

از آنجا که عموما وزن بار ارسالی به آلمان از وزن بار مجاز مسافری بیشتر است مسافران اقدام به فرستادن وسایل خود قبل از پرواز به صورت فریت‌بار هوایی می‌کنند. از جمله موارد رایجی که فریت‌بار به آلمان صورت می‌پذیرد می‌توان به لیست زیر اشاره کرد. فریت بار وسایل منزل به آلمان، ارسال و صادرات بار به آلمان، ارسال و صادرات تابلو فرش به آلمان، ارسال و صادرات فرش به آلمان، ارسال و صادرات صنایع دستی به آلمان، ارسال و صادرات میوه به آلمان، ارسال و صادرات سبزیجات به آلمان، ارسال و صادرات قارچ به آلمان، فریت بار و صادرات خشکبار به آلمان، ارسال و صادرات زعفران به آلمان، ارسال و صادرات بار تجاری به آلمان، ارسال و صادرات وسائل رستوران به آلمان، حمل بار به آلمان، ارسال و صادرات تنور به آلمان، ارسال و صادرات چینی‌آلات به آلمان. 

دانشگاه‌های با رتبه بالا، موقعیت‌های شغلی، امکان تجارت و بسیاری موارد دیگر از انگیزه‌های اصلی مهاجرت به آلمان است. 

یکی از مراحل مهم برای حمل و جابجایی هر نوع باری بسته‌بندی مناسب طبق نیازها و استانداردهای حمل و نقل است. بسته‌بندی استاندارد مانع از آسیب‌دیدگی هر نوع باری هنگام حمل‌و‌نقل به آلمان می‌شود. جدای از آسیب‌دیدگی، بسته‌بندی غیر استاندارد امکان پذیرش در گمرک و بنادر کشور را پیدا نخواهد کرد و توسط کارکنان گمرک مرجوع می‌شود. سی‌تی‌ام توانایی فراهم کردن هر نوع بسته‌بندی استاندارد و مناسب را برای مراجعه‌کنندگان فراهم می‌آورد. ما امکان فراهم کردن هر نوع کارتون با ابعاد و ضخامت مناسب که اصطلاحا کارتون فریت نامیده می‌شود را برای مسافران مقدور می‌سازیم. همچنین ما می‌توانیم برای مسافرانی که می‌خواهند اقداماتی همچون فریت مبلمان، فریت تابلو نقاشی، فریت تابلو فرش و یا فریت وسایلی که بیشتر در معرض آسیب‌دیده‌گی است انجام دهند جعبه چوبی فریت متناسب با لوازم متقاضیان تهیه کنیم. 

نکات مهم در فریت بار به آلمان
در فریت بار به آلمان سعی کنید از کارتن‌های ابعاد متوسط برای بسته‌بندی استفاده کنید چون کارتن‌های سنگین و بزرگ جابه‌جایی آن‌ها خیلی مشکل‌تر هستند و امکان آسیب دیدن آن‌ها بیشتر هستند.

در فریت بار به آلمان باید توجه داشته باشید که اندازه کارتن‌ها خیلی با هم تفاوت نداشته باشند تا اگر بعدا تصمیم به پالت‌بندی گرفتید به مشکل برنخورید. 

برای فریت بار به آلمان این نکته را مد نظر داشته باشید برای به دست آوردن وزن مناسب برای یک کارتن از روشی که بیان می‌کنم استفاده کنید تا بتوانید وزن مناسب کارتن جهت فریت‌بار به آلمان را به دست آورید. برای فریت بار به آلمان طول، عرض و ارتفاع کارتن را در هم ضرب کنید و مقداری که به دست می‌آید بر عدد 1111 تقسیم کنید تا وزن مناسب برای هر کارتن به دست آورید. چون اگر وزن بار از این مقدار کمتر شود بار را حجمی حساب می‌کنند که هزینه فریت بار به آلمان آن بار به مراتب بیشتر می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جهان کالا

حمل و نقل بین المللی | فریت بار | ارسال لوازم منزل

اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار