اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980721412668580

فریت بار مسافری چیست؟

کد: 13980721412668580

http://bit.ly/2MIUZu0

، تهران , (اخبار رسمی): افرادی که قصد مهاجرت یا سفر به کشورهای دیگر را دارند، ممکن است با مشکلاتی از قبیل فریت بار یا ارسال بار، فریت بار مسافری، هزینه فریت بار به خارج از کشور و ارسال بار مسافر به خارج از کشور روبه رو شده باشند. برای حل این مشکلات چکار باید کرد؟

فریت بار مسافری
فریت بار مسافری چیست؟

فریت بار مسافری چیست؟ فریت بار مسافری به بارهوایی مسافر گفته می‌شود که از طریق گمرک فرودگاه‌ها و از طریق صدور بارنامه هوایی با هزینه کمتری نسبت به اضافه بار همراه مسافر به کشور یا همان مقصد ارسال می‌شود.

لوازمی را می‌توان به صورت فریت بار مسافری ارسال کرد که به عنوان لوازم شخصی مسافر محسوب شوند. البته هر کشوری در این مورد قواعد خاص خود را دارد. برای مثال در این زمینه فریت بار ترکیه با فریت بار فرانسه تفاوت دارد.

فریت بار مسافری برای چه کسی مقرون به صرفه است؟

حمل بار به صورت فریت بار مسافری برای همه مقرون به صرفه است. البته می‌توان بار خود را به داخل پرواز برد. بیشترین ایرلاین‌ها تا سقف 25 الی 30 کیلوگرم اجازه حمل بار همراه مسافر را می‌دهند و اگر بار بیشتر بر این مقدار باشد باید به ازای هر کیلو مبلغی بین 10 الی 20 دلار بسته به ایرلاین و مقصد و یا مبلغی در حدود 100 دلار به ازای هر بسته بابت ارسال بار به خارج از کشور پرداخت کرد.

پس بهتر است قبل از پرداخت هزینه فریت بار به خارج از کشور برای حمل بار خود اولویت بندی کرد. 

شرکت جهان کالا کارگو آماده پاسخگویی به سوالات افراد در زمینه فریت بار مسافری است و آماده ارائه خدمات جهت فریت بار به تمام نقاط جهان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جهان کالا

حمل و نقل بین المللی | فریت بار | ارسال لوازم منزل

اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار