اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970602312888580

فریت بار به هلند

کد: 13970602312888580

https://goo.gl/n62Ugm

، تهران , (اخبار رسمی): بیشترین لوازمی که مسافران تصمیم دارند به صورت فریت بار ارسال کنند شامل ارسال بار لوازم منزل از هلند، ارسال بار لباس از هلند، ارسال بار مجسمه از هلند، ارسال بار لوکس از هلند، ارسال بار لوازم خانگی از هلند، ارسال بار غیر تجاری از هلند است.

فریت بار به هلند
فریت بار به آمستردام

هلند، کشوری است کوچک از قلمروهای پادشاهی هلند در شمال غربی اروپا با شانزده و نیم میلیون جمعیت که بیشترشان مسیحی هستند. جمعیت مسلمانان هلند نزدیک به یک میلیون نفر است. 

پایتخت هلند شهر آمستردام است. هلند از شرق با آلمان همسایه‌ است و از جنوب با بلژیک و از غرب نیز از طریق دریا با بریتانیا هم‌جوار است. بندر روتردام دومین شهر بزرگ هلند است و از نظر مساحت و تعداد اسکله‌هایی که دارد، بزرگ‌ترین بندر اروپا نیز به‌شمار می‌رود. 

براساس گزارش‌های رسمی منتشر شده، هلند در میان ۱۲۵ کشور جهان مغذی‌ترین، سالم‌ترین و مقرون به صرفه ترین غذا را در اختیار دارد و سالم‌ترین کشور به شمار می‌رود. 

هلند به دلیل استاندارد‌‌های بالای زندگی امکان پیشرفت در کار و تجارت دانشگاه‌های با رتبه‌های بالا و سایر موارد هر ساله مقصد مهاجرین زیادی از سراسر دنیا از جمله ایران باشد. 

موارد زیادی پیش آمده که مهاجران به خصوص ایرانیان ساکن هلند در بازگشت به ایران قصد به ارسال بار از هلند به ایران را به صورت فریت بار دارند، زیرا وزن محموله‌ی ارسالی از هلند به ایران معمولا بیشتر از وزن مجاز مسافری می‌باشد. 

اصطلاح فریت بار‌کردن در این گونه موارد به کار برده می‌شود که نوعی ارسال بار خصوصی است. هلند در پرورش و تجارت گل مقام اول را در جهان دارد، و دامداری و کشاورزی نیز از پایه‌های مهم اقتصاد هلند محسوب می‌شود. 

هلند در زمینه‌ی استخراج و تجارت نفت و گاز به سراسر دنیا از جمله ایران فعالیت می‌کند، ولی همچنان عمده‌ترین محصولات صادراتی هلند به ایران در زمینه‌ی محصولات کشاورزی می‌باشد. تاجران ایرانی زیادی قصد ارسال بار از هلند به ایران را به صورت مقرون به صرفه و مطمئن دارند. 

بیشترین لوازمی که مسافران تصمیم دارند به صورت فریت بار ارسال کنند شامل: ارسال بار لوازم منزل ازهلند، ارسال بار لباس از هلند ، ارسال بار مجسمه از هلند، ارسال بار لوکس از هلند، ارسال بار لوازم خانگی از هلند، ارسال بار غیر تجاری از هلند می‌باشد 

مهمترین کالاهای وارداتی از هلند عبارتند از:

 کالا، تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، معادن، غذایی، شیمیایی، نساجی، ذوب آهن، فولاد، چوب، پوشاک، نوشیدنی‌ها، لاستیک، دخانیات، کاغذ و چاپ، حمل و نقل، ساختمان، کشاورزی، گلخانه های صنعتی، دامپروری، لوازم و قطعات الکترونیکی، مولدهای برق، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، دارو مواد اولیه تولید دارو، اوراق فلزی و ..

مهمترین موارد فریت بار به هلند از ایران عبارتند از: 

نفت، مواد پتروشیمی، اقلام مواد اولیه و مواد معدنی، مس، آلیاژهای مس، انواع سنگ، پسته و خشکبار، قالی و قالیچه، صنایع دستی، خاویار و کنسرو ماهی 

خدمات زیر از مهمترین خدمات خدمات شرکت جهان کالا کارگو در زمینه‌ی فریت بار به هلند است.

  • ارسال بار به هلند (فریت بار به هلند)
  • حمل بار از ایران به هلند
  • ارسال بار هوایی به هلند
  • بسته بندی بار

پالت‌بندی بار در صورت نیاز، بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی احتمالی محموله انجام می‌شود.

موارد بالا همگی توسط شرکت جهان کالا کارگو صورت می‌گیرد و ملاک آن در شرکت جهان کالا کارگو ففط رضایت مشتری است. علاقه‌مندان در صورت بروز هرگونه سوال در مورد فریت بار به هلندمی‌توانند از طریق شمار‌ه‌های 31و 66571130-021 سؤالات خود را مطرح کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جهان کالا

حمل و نقل بین المللی | فریت بار | ارسال لوازم منزل

اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار