اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970126291158580

آشنایی با فریت بار به استرالیا

کد: 13970126291158580

https://goo.gl/PY5yrX

، تهران , (اخبار رسمی): استرالیا امکانات بسیار مناسبی برای مهاجران فراهم کرده است. به همین خاطر استرالیا مقصد و انتخاب نهایی برای بسیاری از ایرانیان به خصوص افراد تحصیل‌کرده است.

فریت بار به استرالیا
فریت بار به استرالیا

ارسال بار به استرالیا‌ که در اصطلاح فریت بار به استرالیا نامیده می‌شود از رایج‌‌ترین اقدامات مسافرین برای ارسال بارهای خود به استرالیا است 

کشور استرالیا یک کشور توسعه یافته در نیمکره جنوبی است. این کشور با ۷٬۶۸۶٬۸۵۰ کیلومتر مربع وسعت، ششمین کشور پهناور جهان است. پایتخت استرالیا شهر کانبرا است. در کشور استرالیا نخست‌وزیر منتخب در کنار دولت و مجلس اداره کشور را در دست دارند. 

دو شهر بزرگ استرالیا سیدنی و ملبورن هستند. این کشور دارای مرز خاکی با کشور دیگری نیست و دور آن را از شرق، اقیانوس آرام، از جنوب اقیانوس منجمد جنوبی، از غرب اقیانوس هند و از شمال چندین دریا و خلیجدر برگرفته ‌است. استرالیا همچنین سرزمین اصلی قاره اقیانوسیه به ‌شمار می‌آید که کوچک‌‌ترین قاره دنیا است. استرالیا که همچون جزیره ‌ایبزرگ دراقیانوس آرام واقع شده، از نظر زمین‌شناسی قدیمی‌ترین خشکی جهان به ‌شمار می‌آید. 

کشور توسعه یافته استرالیا واقع در کوچکترین قاره جهان امکانات گسترده و تسهیلات قابل ملاحظه‌ای را برای مهاجران به خصوص مهاجران ایرانی و قشر تحصیل‌کرده در نظر گرفته است. 

این امکانات شامل موقعیت‌های شغلی فراوان در مراکز صنعتی و پزشکی، فرصت‌های تحصیلی‌ در دانشگاه‌های انگلیسی‌‌زبان با رتبه‌های جهانی‌، امکان تجارت خارجی و صادرات به استرالیا و بسیاری موقعیت‌های رفاهی دیگر است. 

استرالیا امکانات بسیار مناسبی برای مهاجران فراهم کرده است. به همین خاطر استرالیا مقصد و انتخاب نهایی برای بسیاری از ایرانیان به خصوص افراد تحصیل‌کرده است. 

ارسال بار به استرالیا‌ که در اصطلاح فریت‌بار به استرالیا نامیده می‌شود از رایج‌‌ترین اقدامات مسافرین برای ارسال بارهای خود به استرالیا است. 

معمولا مسافران باری که به استرالیا ارسال می‌کنند از وزن بار مجاز برای ارسال به استرالیا بیشتر است. مسافران اقدام به فرستادن وسایل خود قبل از پرواز به صورت فریت بار به استرالیا می‌کنند. از جمله موارد رایجی که ارسال بار به استرالیا صورت می‌پذیرد می‌توان به لیست زیر اشاره کرد. ارسال و صادرات وسایل خانه به استرالیا ، ارسال و صادرات مبلمان به استرالیا، ارسال و صادرات تابلو فرش به استرالیا، ارسال و صادرات فرش به استرالیا، ارسال و صادرات صنایع دستی‌ به استرالیا، ارسال و صادرات میوه به استرالیا، ارسال و صادرات سبزیجات به استرالیا، ارسال و صادرات قارچ به استرالیا، ارسال و صادرات خشکبار به استرالیا، ارسال و صادرات زعفران به استرالیا، ارسال و صادرات بار تجاری به استرالیا، ارسال و صادرات وسائل رستوران به استرالیا، ارسال و صادرات تنور به استرالیا، ارسال و صادرات چینی‌آلات به استرالیا و تمامی مواردی که شامل ارسال بار تجاری به استرالیا (فریت‌بار به استرالیا) است. 

ارسال بار به دیگر کشورها به سه صورت انجام می‌شود که شامل ارسال زمینی، دریایی و هوایی بار به استرالیا است. 

ارسال بار به استرالیا از راه زمینی

به دلیل جزیره‌ای بودن کشور استرالیا، از سایر کشورها نمی‌توان از طریق زمینی عمل ارسال بار را انجام داد. 

ارسال بار به استرالیا از راه دریا

یکی دیگر از روش‌های ارسال بار به استرالیا استفاده از کشتی‌های باربری و همچنین مسافربری است. 

ارسال بار به استرالیا از راه هوایی

امن‌ترین راه برای ارسال بار به استرالیا حمل بار هوایی است.

مراحل فریت بار به استرالیا (به صورت هوایی)

اولین مرحله انجام تشریفات گمرکی است. در این مرحله می‌توان تمامی امور را به شرکت ارائه‌دهنده خدمات فریت بار به استرالیا بسپارید یا خودتان برای انجام امور گمرکی اقدام کنید و شخصا حضور داشته باشید. 

دومین مرحله پالت‌بندی محموله در صورت نیاز؛ این کار برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی بار صورت می‌گیرد. شرکت جهان کالا کارگو خود تمامی این مراحل را به عهده می‌گیرد و به بهترین شکل این خدمات را انجام می‌دهد. 

آخرین مرحله در فریت بار به استرالیا اخذ بارنامه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جهان کالا

حمل و نقل بین المللی | فریت بار | ارسال لوازم منزل

اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار