اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970327300818580

آشنایی با فریت بار به کانادا

فریت بار به کانادا

کد: 13970327300818580

https://goo.gl/zcTTEw

، تهران , (اخبار رسمی): خیلی از افراد دوست دارند در سفر به کشور کانادا اکثر لوازم خود را ببرند این لوازم شامل موارد زیادی از قبیل وسایل شخصی و یا حتی وسایل منزل مثل مبلمان، ال.سی.دی و... می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاوره در این زمینه از شرکت جهان کالا کارگو کمک بگیرند.

فریت بار به کانادا
جهان کالا کارگو

کارشناس شرکت جهان کالا کارگو به سوالاتی از قبیل قیمت فریت بار به کانادا، شرایط فریت بار به کانادا، قوانین مروبط به فریت بار به کانادا پاسخ می‌دهند

کانادا کشوری در شمال قاره آمریکای شمالی است که شامل 10 استان می‌باشد. این کشور از اقیانوس اطلس تا اقیانوس آرام و از شمال تا اقیانوس منجمد شمالی گسترده ‌است. کانادا دومین کشور پهناور جهان از نظر مجموع مساحت و چهارمین کشور پهناور جهان از نظر مساحت خشکی است. مرز مشترک کانادا با ایالات متحده، بلندترین مرز زمینی در جهان است. بخش زیادی از خاک کانادا به دلیل سرمای هوا و نزدیکی به قطب شمال، خالی از سکنه است. 

کشور کانادا با توجه به امکاناتی که در اختیار مهاجرین قرار می‌دهد مقصد برای بسیاری از ایرانیان به خصوص قشر تحصیل‌کرده است. 

از شهرهای معروف و ایرانی‌نیشین این کشور می‌توان به تورنتو، مونترال و ونکوور نام برد. ایرانی‌های زیادی مقیم این کشور هستند، لذا؛ همه ساله تعداد مسافرین از ایران به کانادا زیاد است. یکی از مسائل مهم برای مسافرانی که قصد سفر به کانادا را دارند، نحوه فریت بار به کانادا یا همان ارسال باربه کانادا است. 

مسافران اقدام به فرستادن وسایل خود قبل از پرواز به صورت فریت بارهوایی می‌کنند. از جمله موارد رایج که ارسال بار به کانادا صورت می‌پذیرد می‌توان به لیست؛ ارسال و صادرات وسائل منزل به کانادا، ارسال و صادرات مبلمان به کانادا، ارسال و صادرات تابلو فرش به کانادا، ارسال و صادرات فرش به کانادا، ارسال و صادرات صنایع دستی‌ و ... اشاره کرد.

خیلی از افراد دوست دارند در سفر به کانادا اکثر لوازم خود را  ببرند این لوازم شامل موارد زیادی از قبیل وسایل شخصی و یا حتی وسایل منزل مثل مبلمان ،ال.سی.دی و... می‌شود.

علاقه‌مندان برای مشاوره در این زمینه  می‌توانند با شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جهان کالا

حمل و نقل بین المللی | فریت بار | ارسال لوازم منزل

اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]