اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970702318478580

فریت بار به فرانسه با جهان کالا کارگو

کد: 13970702318478580

https://goo.gl/cX8uQX

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت فریت بار و حمل بار هوایی جهان کالا کارگو، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با هزینه‌ی بسیار پایین مسئولیت اخذ بارنامه از شرکت‌های هواپیمایی همچون شرکت هواپیمایی امارات، ترکیش ایرلاینز لوفتهانزا و غیره … را جهت ارسال بار به مارسی فرانسه بر عهده دارد.

فریت بار به فرانسه
فریت بار به فرانسه

فریت بار به فرانسه (فریت بار به مارسی)

یکی از زیباترین شهرهای فرانسه مارسی است، مارسی در جنوب کشور فرانسه واقع شده است. جمعیت شهر مارسی نزدیک به یک میلیون نفر است. این شهر یکی از بزرگترین بندرهای تجاری فرانسه محسوب می‌شود و نقش قابل توجهی در اقتصاد فرانسه ایفا می‌کند.

قدمت شهر مارسی بسیار طولانی است به همین دلیل جاذبه‌های دیدنی و تاریخی زیادی در این شهر وجود دارد. برخی از بناهای زیبای این شهر شامل سالن کنسرت لودم ،کلیسای نتردام و کاخ لون شان هستند.

از نظر آب و هوایی شهر مارسی فرانسه دارای آب و هوای مرطوب است ولی باید توجه داشت که در مارسی زمستان معتدل و تابستان خشک است. شهر مارسی بیشترین روز آفتابی را در فرانسه دارا است، تابش آفتاب در این شهر نزدیک به 3000 ساعت است.

شهر مارسی دومین شهر توریستی فرانسه به حساب می‌آید و بیشتر شهرت شهر مارسی به خاطر موزه‌ها و بناهای باستانی قدیمی آن است.  شهر مارسی سالیانه مقصد بیش از 1.5 میلیون  گردشگر است که برای تفریح یا تجارت به این شهر سفر می‌کنند.

شهروندان ایرانی نیز از جمله افرادی هستند که در طول سال برای تفریح و تجارت و همچنین گذراندن دوره‌های تحصیلی به این شهر مهاجرت می‌کنند. مهمترین مسئله در این مسافرت فریت بار به فرانسه یا ارسال بار  مسافران به فرانسه است. 

خیلی‌ها از نحوه فریت بار به فرانسه اطلاع دقیقی ندارند. به همین خاطر ما در ادامه اطلاعاتی در مورد فریت بار به فرانسه ارائه خواهد شد.

خدمات شرکت جهان کالا کارگو  جهت فریت بار به کشور فرانسه (فریت بار به مارسی) شامل موارد زیر است.

- بسته بندی بار 

- ارسال بار به مارسی

بیشتر مسافرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر بندری مارسی دارند نگران این موضوع هستند که به بار ارسالی آنها به مارسی در طول و مدت مسیر آسیب و یا صدمه‌های احتمالی وارد شود. 

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی جهان کالا کارگو با ارائه‌ی خدمات اصولی و استاندارد در رابطه با بسته‌بندی و استفاده کردن از مرغوب‌ترین نوع کارتن جهت فریت بار و بسته بندی لوازم شخصی، اسباب، اثاثیه و لوازم منزل و غیره ….. و همچنین با سود بردن و استفاده کردن از افراد متخصص و با تجربه و مجرب در زمینه‌ی بسته بندی تا امروزه بهترین نوع خدمات را برای کسانی که قصد داشته‌اند مسافرت بلندمدت و اقامت به شهر مارسی داسته باشند را ارائه کرده و شهروندان ایرانی در این مورد هیچگونه دغدغه و مشکلی ندارند. 

انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور خود مسافر 

برخی مسافران ضروری می‌دانند در این مورد برای انجام امور مربوط به تشریفات گمرکی، کارشناس فریت بار را شخصا همراهی کنند.

با این حال مسافران بیشتری هم هستند که تمام امور مربوط به انجام دادن تشریفات گمرکی را بر عهده شرکت فریت بار قرار می‌دهند. تمامی کارها مطابق با خواست مشتری صورت می‌گیرد و هدف تمامی کارکنان شرکت فریت بار و حمل بار هوایی جهان کالا کارگو کسب رضایت شهروندان ایرانی است. 

اخذ بارنامه جهت ارسال بار به مارسی

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی جهان کالا کارگو در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با هزینه‌ی بسیار پایین مسئولیت اخذ بارنامه از شرکت‌های هواپیمایی همچون شرکت هواپیمایی امارات، ترکیش ایرلاینز، لوفتهانزا و غیره … را جهت ارسال بار به مارسی فرانسه بر عهده دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جهان کالا

حمل و نقل بین المللی | فریت بار | ارسال لوازم منزل

اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار