اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970202292187766

برندهای آتلیه عکاسی عروس در پایتخت

سوپر برندهای آتلیه عکاسی عروس در ایران را می‌شناسید؟

کد: 13970202292187766

https://goo.gl/AwMwra

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله قصد داریم دو سوپر برند آتلیه‌های عکاسی تهران و کشور را که دارای بیشترین افتخارات و تمایزات نسبت به سایر هم صنفان خود هستند معرفی کنیم.

سوپر برندهای آتلیه عکاسی عروس در ایران را می شناسید؟
معرفی سوپر برندهای آتلیه عکاسی عروس در کشور

آیا راجع به برندهای برتر آتلیه عکاسی عروس مطالعه کرده‌اید؟

اگر علاقه‌مند هستید تا در مورد دو برند برتر آتلیه‌های عکاسی عروس در کشور که از کلاس بین‌المللی در خدماتشان برخوردار هستند بیشتر آشنا شوید، پس به هیچ عنوان این مقاله را از دست ندهید.

متاسفانه این روزها سر در هر مکانی یا بنگاه تجاری (به ویژه مشاغل خدمات عروسی) انواع و اقسام افتخارات و گواهینامه‌های گوناگون کیفیت نصب شده و شاید این‌ها دلایلی برای به اشتباه افتادن اشخاص در انتخاب‌های‌شان برای عقد قرارداد خدمات عروسی باشد، مدارک و اوراقی که در دنیای واقعی اعتباری ندارند..!

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که برای عروسی خود ارزش قائل بوده و دوست دارید که کارهای‌تان به‌ویژه عکس و فیلم عروسی‌تان با بهترین کیفیت و در نهایت نوآوری تولید شود، باید در انتخاب‌های‌تان برای آتلیه عروس بیشتر دقت کنید چرا که همچون همه مشاغل در کسب‌و‌کارهای عروسی نیز افراد فریب دهنده وجود دارد، پس با کمی سنجش و دقت می‌توانید ضمن کاهش هزینه‌ها، کیفیت بالایی را نیز در خدمات عروسی خود دریافت کنید.

معرفی دو سوپر برند آتلیه‌های عکاسی کشور

در این مقاله دو سوپر برند آتلیه‌های عکاسی تهران و کشور را که دارای بیشترین افتخارات و تمایزات نسبت به سایر هم‌صنفان خود هستند معرفی می‌شوند.

استودیو بین‌المللی نوربیـن

استودیو نوربین مجهزترین آتلیه عکاسی عروس در ایران و محبوب‌ترین برند استودیوهای عکاسی عروس به شمار می‌رود. یکی از قطب‌های بزرگ و شاید دست نیافتنی عکاسی کشور را می‌توان استودیو بین‌المللی نوربین معرفی کرد.

این آتلیه عکاسی در بیش از 15 کشور جهان فعالیت کرده است و تیم خبره عکاسی و فیلمبرداری آن به صورت عضوی جدایی‌ناپذیر از نوربین به حساب می‌آیند. سابقه درخشان فعالیت و نمونه‌ کارهای خیره ‌کننده آن قادر است تا هر فردی را مجاب برای همکاری کند.

مهم‌ترین اعتبارات بین‌المللی استودیو نوربین

-  کسب گواهی‌نامه ایزو 9001 برای مدیریت کیفیت از سازمان QAL آمریکا
- کسب سه نشان بین‌المللی مدیریت کیفیت از کشورهای کانادا، آلمان و آمریکا

استودیو بین‌المللی اس اند اس

استودیو اس اند اس با مدیریت عطارزاده، نخبه جوان تصویربرداری و فیلمسازی است که با ارائه چند پروژه عروسی خیلی زود در میان مردم به شهرت رسید. تصویربرداری‌های خارق‌العاده که بعضا با ساده‌ترین تجهیزات و لوازم گرفته شده است، بهت و حیرت عروس و دامادها را در پی داشته که همگی در مجموعه‌ای 6 قسمتی با عنوان مصاحبه با عروس و داماد استودیو S&S منتشر شده است. به گفته مشتریان این استودیو تصاویر کاملا روانشناسانه و با نهایت دقت و ذکاوت گرفته شده و همین عاملی برای ایجاد هیجان و استرس در بینندگان می‌شود که به گواه آن‌ها بسیار ارزشمند و تکرار نشدنی است.

مهم‌ترین اعتبارات بین‌المللی استودیو اس اند اس

 -اسپانسری AFI آمریکا
- دارنده نشان برترین تولیدکننده ویدئو کلیپ از کشور سوئد
- دارای تحصیلات کارگردانی از دانشگاه UCLA آمریکا

استودیو نوربین و استودیو اس اند اس تنها آتلیه‌های عکاسی فعال در کشور بوده که دارای گواهی‌نامه‌های بین‌المللی و متعاقبا برندی جهانی هستند، این جمله به معنای ضعیف بودن سایرین نیست بلکه ذکر یک تمایز و شاخصه است که ضمن ارزش‌گذاری برای هنرمندان و زحمت‌کشان این عرصه، از سوء استفاده‌های احتمالی توسط برخی افراد و فریب خوردن عروس و دامادها جلوگیری کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راهنمای عروسی عروسکو

عروسـکو وب سایت بزرگ راهنمای عروسی، مرجع رتبه بندی برندهای عروسی در سراسر کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | مد و لباس