اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970403301957766

برندهای برتر عروسی کشور برای دومین بار در سال 1397 معرفی شدند

گزارشی از رتبه‌بندی برندهای عروسی تابستان 1397 در وب سایت عروسکو

کد: 13970403301957766

https://goo.gl/n4jhjq

، تهران , (اخبار رسمی): همانند همیشه و در اولین ثانیه‌های آغازین تیرماه، دومین نتایج امسال بر روی سایت عروسکو قرار گرفت و مثل دوره قبل موج زیادی از بازدیدکنندگان برای دیدن تغییرات احتمالی در جایگاه‌های برترین برندهای عروسی کشور، به این سایت سرازیر شدند.

گزارشی از رتبه بندی برندهای عروسی تابستان 1397 در وب سایت عروسکو
گزارش رتبه بندی برندهای عروسی کشور در تابستان 1397

این رتبه‌بندی‌ها در سال 1396 به صورت ماهانه انجام می‌شد، اما؛ در سال 1397 با تغییراتی حساب شده بازه‌ی زمانی اعلام نتایج به فاصله 3ماه یا 90 روزه رسید

رتبه بندی برندهای عروسی در سطح کشور و در وب سایت عروسکو تبدیل به دغدغه‌ای برای صاحبان مشاغل عروسی (آتلیه‌های عکاسی، سالن‌های زیبایی، مزون‌های لباس، باغ و تالارهای عروسی) و همین‌طور مبدل به بستری جذاب و قابل توجه برای عروس و دامادها شده است.

این رتبه‌بندی‌ها در سال 1396 به صورت ماهانه انجام می‌شد، اما در سال 1397 با تغییراتی حساب شده بازه‌ی زمانی اعلام نتایج به فاصله سه ماه رسید، یعنی در بهار، تابستان، پاییز و زمستان سال 1397 و درست در ابتدای هر فصل نتایج به صورت آنلاین در وب‌سایت عروسکو قرار می‌گیرد. همین امر و فاصله زمانی سه ماهه باعث شده تا اوج رقابت‌ها را در میان مشاغل عروسی شاهد باشیم.

در این فاصله و در تابستان 1397 و درست در اولین ثانیه‌های آغازین تیرماه، دومین نتایج امسال بر روی سایت قرار گرفت، نتایجی که رنگ و بویی غنی‌تر و معتبرتر از دوره‌های قبل را گرفته، چراکه؛ حضور حداکثری مردم در ارسال امتیازات به برندهای عروسی باعث شده بهترین و قابل اعتماد‌ترین نتایج در جداول برندهای عروسی قرار داده شود.

در این نتایج و در بخش آتلیه‌های عکاسی کشور که قریب بر 600 هزار واحد صنفی آتلیه در آن حضور داشتند، استودیو بین‌المللی اس.اند.اس با مدیریت عطارزاده صدرنشین شد و توانست با کسب بیشترین امتیازات از سوی مشتریان به واسطه تولیداتی ارزشمند و باکیفیت برای بار چهارم به عنوان برترین آتلیه عکاسی کشور معرفی شود و این جایگاه برتر را برای مدت 3ماه از آن خود کرد.

در این میان استودیو بین‌المللی نوربین با کسب بیشترین امتیاز و با یک پله سقوط نسبت به رتبه‌بندی قبلی توانست رتبه دوم کشور را به دست آورد. استودیو روهان در قالب بهترین نماینده از آتلیه‌های عکاسی اصفهان و با مدیریت امینی و با تکیه بر تولیداتی خاص و منحصر بفرد و طراحی‌های بی‌نظیر گرافیکی که مدت‌ها است مشتریان خود را راضی و خشنود نگه‌داشته است در جایگاه سوم این جداول قرار گرفت. از نمایندگان شهر اهواز استودیو رومانتیک با مدیریت سیوشی، استودیو ویان با مدیریت ضیائی و استودیو متروپل با مدیریت معصوم‌پور به ترتیت در جایگاه‌های پنجم، هشتم و دهم قرار گرفته‌اند.

از دیگر نکات و حواشی این جداول می‌توان به حضور استودیو تیبا اصفهان با عنوان استودیو تخصصی بانوان در این نتایج اشاره کرد که با تکیه بر تولیدات قدرتمند موفق به کسب رتبه دهم از میان 100 برند اعلامی شده‌ است. از واحد‌های منتخب آتلیه عکاسی کرج تنها نماینده همیشگی کرج یعنی آتلیه معرکه با مدیریت تمیزی در جایگاه 70 قرار گرفت.

رتبه‌بندی برندهای عروسی در تابستان 1397 و در بخش سالن‌های زیبایی همیشه رقابت‌های پر تنش و پر حاشیه‌ای را به همراه دارد و بر همین اساس سالن زیبایی شبنم نظیف یا ویس تهران توانست با حداکثر امتیازات در صدر جدول برای نخستین قرار گیرد و از نظر بسیاری از تحلیلگران این صدرنشینی در دوره‌های آتی نیز ادامه‌دار خواهد شد و دلیل آن‌هم سوابق و مدیریت هوشمندانه این سالن زیبایی در تهران است. سالن زیبایی فهیمه فهرستیان که دارای محبوب‌ترین و پرطرفدارترین خدمات گریم و میکاپ عروس است بار دیگر در نتایج بالای جداول ظاهر شده و جایگاه دوم را از آن خود کرد، شگفتی این دوره از رتبه‌بندی‌ها جهش چند پله‌ای سالن زیبایی مریم خطیر به عنوان بهترین نماینده مشاغل عروسی شهر کرج در بالای جدول و قرار گرفتن در رتبه سوم این نتایج است.

موفقیت سالن زیبایی مریم خطیر به دلیل تبلیغات انحصاری یک‌ساله در سایت عروسکو و همچنین تکیه بر ارائه خدمات بی‌نظیر و با کیفیت است، بی‌شک این سالن زیبایی به قطبی بی‌رقیب در زمینه خدمات عروس تبدیل شده و همچنان نیز پیشتاز این رقابت‌ها است. از حواشی بخش سالن‌های زیبایی، سقوط چهار پله‌ای مرکز زیبایی آفرینان تهران است که معمولا در دوره‌های قبل نتایج بهتری داشت. سالن زیبایی گریمور و یا معجزه‌گر وب‌سایت عروسکو، در این دوره با دو پله سقوط در رده هفتم جای گرفت،ولی؛ همچنان پر افتخارترین نماینده شهر بزرگ مشهد در میان برندهای عروسی این شهر به شمار می‌آید.

رتبه‌بندی مزون‌های برتر لباس در تابستان 1397 با کمی تغییرات نسبت به دوره‌های قبل اعلام شد و در این بین برندهای مشهور مزون لباس کشور رقابتی تنگاتنگ داشتند، مزون عروس شبنم نظیف یا ویس در این جداول نیز صدرنشین شد تا همه این رویدادها دلیلی بر سوپر برند بودن این نام و عنوان تجاری در کشور باشد، مزون عروس شبنم نظیف تنها نماینده رسمی برند (White house) در ایران است که بدین واسطه توانسته ژورنال‌هایی لوکس و بی‌همتا از بهترین مدل‌های لباس عروس را در آرشیو خود جای دهد. مزون آنیسا تهران با مدیریت بانوان غفاری و گل‌آور برای بار دیگر در جایگاه دوم قرار گرفت و در نهایت صدرنشین برندهای عروسی در بهار 1397 یعنی مزون فوزیه رمضانی تهران با چهار پله سقوط در رتبه چهارم قرار گرفت.

در بخش باغ و تالارهای عروسی همچنان تالارهای عروسی تهران پیشتاز رقابت‌ها بوده، اما؛ نه آن دسته از تالارهایی که حدسش را می زنید بلکه تالارهایی که معمولا نام آنها کمتر به میان آمده و به عبارتی دیگر تبلیغات کمتری را داشته اند، اما با این حال در بحث خدمات و ارائه سرویس‌های با کیفیت دارای برتری‌های فراوانی نسبت به سایر رقبا هستند. باغ تشریفاتی روژانو با مدیریت طالبی در غرب تهران، موفق به کسب رتبه‌ی نخست از میان 700 هزار باغ و تالار عروسی شناسایی شده در کشور شد. از دیگر برندهای تالار عروسی تالار قصر امپراتور غرب و تالار تشریفاتی آرمانی به ترتیب رتبه دوم و سوم را به دست آوردند.

شایان ذکر است که در 3ماه پیش رو یعنی تا اعلام نتایج برترین برندهای عروسی در پاییز 1397، علاقه‌مندان به حضور در لیست رتبه‌بندی برندهای عروسی می‌توانند از طریق ثبت امتیاز در این مشارکت بزرگ شرکت کنند و تجربیات را از دریافت خدمات در هر یک از مشاغل مرتبط با عروسی در میان بگذارند.

وب‌سایت عروسکو،میزبان برترین برندهای عروسی کشور بوده که کلیه مشاغل ثبت شده در آن دارای کلاس بالای کیفی در خدمات هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راهنمای عروسی عروسکو

عروسـکو وب سایت بزرگ راهنمای عروسی، مرجع رتبه بندی برندهای عروسی در سراسر کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مسابقه و فراخوان