اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14001203572367766

بزرگترین و مجهزترین سالن زیبایی زنانه در شهر کرج مشغول به کار شد

کد: 14001203572367766

https://bit.ly/3p6Iwo2

، تهران , (اخبار رسمی): سالن زیبایی آدرینا در بالا شهر کرج با مدریت سرکار خانم دکتر گلباز فعالیت خود را از اوایل سال 1400 در شهر کرج آغاز نموده است، این سالن زیبایی به دلیل وسعت زیاد فضا و تجهیزات حرفه ای در کرج مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

بزرگترین و مجهزترین سالن زیبایی زنانه در شهر کرج مشغول به کار شد
سالن زیبایی آدرینا در عظیمیه کرج ، مجهزترین و بزرگترین سالن زیبایی زنانه در کرج
بزرگترین و مجهزترین سالن زیبایی زنانه در شهر کرج مشغول به کار شد
زیبایی آدرینا کرج لوکس ترین سالن زیبایی در کل استان البرز

به گزارش روابط عمومی وب سایت عروسکو (مرجع برند‌‌‌‌‌های برتر عروسی کشور) یکی از محبوب ترین و معروفترین برند‌‌‌‌های سالن‌‌‌‌‌های زیبایی در بالا شهر کرج شعبه ی خود را راه اندازی کرده است. این سالن زیبایی در کرج که قادر است همه ی لاین‌‌‌‌‌های زیبایی را به بانوان کرجی ارائه نماید، شاید به جرات بتوان گفت که این سالن زیبایی یک رقیب سر سخت و قدرتمند برای سالن‌‌‌‌‌های زیبایی (زنانه) با سابقه کرج محسوب می‌شود.

به گفته مدیر روابط عمومی وب سایت عروسکو یعنی سرکار خانم نگار زندی سالن زیبایی آدرینا در کرج با مدریت سرکار خانم دکتر گلباز فعالیت خود را از اوایل سال 1400 در شهر کرج آغاز نموده است و توانسته است خدماتی منحصر بفرد و بسیار با کیفیت را به شهروندان کرجی ارائه نماید، سالن زیبایی آدرینا، در مدت زمان کوتاهی توانسته است رضایت اکثریت مشتریان خود را به دست آورد و آنها را از کیفیت بالای خدمات خود بهره مند سازد.

بازدید کنندگان و مشتریان سالن زیبایی آدرینا در عظیمیه کرج همگی به برتری این سالن زیبایی در ارائه خدمات و کیفیت بسیار بالای خدمات ارائه شده، نسبت به دیگر سالن‌‌‌‌‌های زیبایی شهر کرج تاکید داشته اند و این سالن را یکی از موفق ترین و بهترین سالن‌‌‌‌‌های زیبایی کرج قلمداد می‌کنند، لاین‌‌‌‌‌های زیبایی در این آرایشگاه زنانه کامل بوده و همه نیاز‌‌‌‌‌های مراجعه کننده در زمینه زیبایی پوست و مو و... برآورده خواهد شد. سالن زیبایی آدرینا در سه طبقه مجزا و با کادری بسیار حرفه ای کار خود را آغاز کرده است که پیش بینی می‌شود تا سال‌‌‌‌‌های آینده بتواند تنها ارائه دهنده خدمات برتر زیبایی در شهر بزرگ کرج و حتی استان البرز باشد.

لاین‌‌‌‌‌های زیبایی و کیفیت بالای خدمات در سالن زیبایی آدرینا تنها مختص عروس خانم ها نیست و همه ی بانوان در همه سنین می‌توانند به این آرایشگاه زنانه در عظیمیه کرج مراجعه کنند، اما با اینحال کادری ویژه و حرفه ای برای عروس خانم‌‌‌‌‌های مشکل پسند در نظر گرفته شده است که در سالن بزرگ آدرینا و در یکی از طبقات عروس VIP و در آسودگی خاطر از خدمات آن روز پر استرس بهره ببرند. کیفیت بالای خدمات عروس در این سالن زیبایی بیشتر مواقع باعث شگفتی و سرور عروس خانم ها می‌گردد.

به نقل از مدیریت سالن زیبایی آدرینا: تمامی لوازم و محصولات مصرفی در این سالن که غالبا برای استفاده‌‌‌‌‌های متعدد در امور زیبایی و مراقبتی از پوست و مو است، اصل بوده و از کشور‌‌‌‌‌های اروپایی و امریکایی مستقیما تهیه شده است و از برترین برندها بوده که در این سالن زیبایی و برای استفاده در همه لاین‌‌‌‌‌های زیبایی مصرف می‌گردند. قیمت‌‌‌‌‌های خدمات در این سالن زیبایی بر عکس تصور بسیاری از جوان ها، بسیار مناسب و معقول است و نسبت به کیفیت ارائه شده بعضا این قیمت ها مقرون به صرفه و ارزان است.

وب سایت عروسکو پیش بینی می‌کند که سالن زیبایی آدرینا در کرج بتواند خیلی زود جایگاه مناسب و یگانه ای را برای برند خود دست و پا کند و در طول دو تا سه سال آینده، تنها سالن زیبایی برتر کرج قلمداد گردد همچنین با شروع تبلیغات و پیوستن به سایت بزرگ عروسکو و استفاده از مشاورین حرفه ای تبلیغات این سایت، روز به روز به مشتریان این سالن زیبایی افزوده خواهد شد. تمامی علاقه مندان به استفاده از خدمات برتر این سالن زیبایی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت عروسکو و لیست بهترین سالن‌‌‌‌های زیبایی کرج و سپس سالن زیبایی آدرینا مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راهنمای عروسی عروسکو

عروسـکو وب سایت بزرگ راهنمای عروسی، مرجع رتبه بندی برندهای عروسی در سراسر کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی