اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010321612787766

سایت عروسکو در خرداد ماه 1401 به معرفی بهترین آتلیه عکاسی ترکیه پرداخته است

عروسی ارزان در ترکیه، با بهترین آتلیه عکاسی عروس در کشور ترکیه آشنا شوید

کد: 14010321612787766

https://bit.ly/3tybcbU

، تهران , (اخبار رسمی): برگزاری مراسم عروسی در ترکیه به دلیل آسانی سفر، کم بودن هزینه ها و قرابت فرهنگی میان دو کشور همیشه مورد توجه عروس و داماد‌‌‌‌های ایرانی است

عروسی ارزان در ترکیه! با بهترین آتلیه عکاسی عروس در کشور ترکیه آشنا شوید
معرفی آتلیه روهان ترکیه در سایت عروسکو

به گزارش روابط عمومی وب سایت بزرگ عروسکو، یکی از بهترین آتلیه‌‌‌‌های عکاسی کشور هم اکنون در آنتالیا ترکیه مشغول به فعالیت و ارائه خدمات حرفه ای عکاسی و فیلمبرداری است. آتلیه ای نام آشنا که با سال ها فعالیت درخشان در ایران، توانسته است اعتباری ویژه برای برند خود بدست آورد، در این مطلب که با استناد به سایت عروسکو بزرگترین سایت راهنمای عروسی و خانواده ایرانی تهیه شده است. به عملکرد و معرفی بهترین آتلیه عکاسی در ترکیه خواهیم پرداخت.

حتما برای شما هم این سوال پیش آمده است که برگزاری یک مراسم عروسی در ترکیه چقدر هزینه بر خواهد بود؟ یا اینکه آیا امکان برگزاری عروسی بر روی کشتی و تهیه عکس و فیلم‌‌‌‌های زیبا و رویایی بر روی عرشه برای شما مقدور است، آیا توان پرداخت هزینه‌‌‌‌های سفر، اقامت، پذیرایی و برگزاری عروسی در ترکیه را خواهید داشت یا خیر و مهم تر از همه اینکه آیا برگزار کننده ای معتبر در کشور ترکیه وجود دارد که بتوانید به آن اعتماد کنید؟ ما در این مطلب سعی کرده ایم تا پاسخ همه ی این سوالات شما را بدهیم، پس حتما تا انت‌‌‌‌های این مطلب همراه ما باشید.

برگزاری مراسم عروسی در ترکیه به دلیل آسانی سفر، کم بودن هزینه ها و قرابت فرهنگی میان دو کشور همیشه مورد توجه عروس و داماد‌‌‌‌های ایرانی است، عروس و دامادهایی که شاید علاقه داشته باشند مراسم عروسی خود را ویژه و خاص در کشوری دیگر برگزار کنند، به گفته ی مدیر روابط عمومی سایت عروسکو خانم مهندس نگار زندی، ماهانه بیش از یک هزار تماس با موضوع برگزاری عروسی در ترکیه با شرکت عروسکو برقرار می‌شود.


بهترین آتلیه عکاسی ترکیه

سایت عروسکو در خرداد ماه 1401 به معرفی بهترین آتلیه عکاسی ترکیه پرداخته است، آتلیه عکاسی روهان با مدیریت آقای شهرام امینی در کشور ترکیه و شهر آنتالیا شروع به کار کرده و آماده است تا خدماتی بی نظیر و حرفه ای را به مشتریان ایرانی و خارجی خود ارائه نماید، آتلیه عکاسی روهان که فعالیت خود را از 18 سال پیش در شهر زیبا و هنرمند پرور اصفهان آغاز کرده بعد از چند سالی فعالیت توانست تا لقب بهترین آتلیه عکاسی ایران را برای چندین دوره در رتبه بندی‌‌‌‌های برند‌‌‌‌های عروسی کشور در وب سایت عروسکو بدست آورد، این افتخارات متعدد باعث شد تا نام آتلیه روهان خیلی زود بر سر زبان ها بیاید و سبب شد تا این آتلیه برای توسعه فعالیت‌‌‌‌های خود به تهران مهاجرت نماید و خیلی زود با درخشش هایی معجزه آسا و نمونه کارهایی خیره کننده به کشور ترکیه و شهر آنتالیا نقل مکان نمود همچنین این آتلیه محبوب توانست تا بیشترین امتیازات مردمی را در سایت عروسکو برای خود کسب نماید و به لقب سوپر برند مبدل شود. جالب است بدانید که آتلیه روهان جزو معدود آتلیه هایی است که در سال‌‌‌‌های فعالیت خود توانسته است رضایت حداکثری مشتریان خود را به نحوه مطلوبی کسب نماید و رکوردی چشمگیر را در این زمینه به ثبت برساند.


آتلیه روهان با مدیریت آقای شهرام امینی آماده است تا کلیه خدمات عکاسی و فیلمبرداری همچنین برگزاری کامل مراسم عروسی در کل شهر‌‌‌‌های ترکیه را ارائه نماید. مدیریت این آتلیه تضمین داده است که بالاترین کیفیت را در کنار منصفانه ترین قیمت ها برای برپایی مراسم عروسی در کشور ترکیه به مشتریان خود ارائه نماید همچنین آتلیه روهان ترکیه کلیه خدمات برگزاری عروسی در تالار، ساحل و کشتی را به مشتریان خود ارائه می‌نماید، خدماتی مانند ارائه کلیه تجهیزات لازم برای ساخت کلیپ‌‌‌‌های سینمایی، اجاره مکان‌‌‌‌های دیدنی مانند کشتی در ترکیه برای عکاسی و مراسم عروسی، مشاوره لازم برای برگزاری هرچه بهتر مراسم عروسی تنها گوشه ای دیگر از خدمات بی نظیر و کامل آتلیه روهان ترکیه است. پس اگر شما هم از طرفداران برگزاری مراسم عروسی در ترکیه هستید همین حالا به لینک بهترین آتلیه‌‌‌‌های عکاسی اصفهان در سایت عروسکو مراجعه کنید و با شماره‌‌‌‌های آتلیه روهان ترکیه (09131173774) در پیام رسان واتس اپ ارتباط برقرار کنید.

برگزاری عروسی در ترکیه در کنار جاذبه‌‌‌‌های طبیعی و گردشگری این کشور، بسیار هیجان انگیز خواهد بود ترکیه کشوری است که غذا‌‌‌‌های ترکی آن از شهرت بسیار زیادی در سرتاسر دنیا برخوردارند، و مواردی مثل جاذبه‌‌‌‌های گردشگری آن شامل سواحل، جاذبه‌‌‌‌های طبیعی، آثار تاریخی، فرهنگ‌‌‌‌های ناب و غنی، مردم خون گرم و مهمان پذیر، در سرتاسر اروپا بی نظیر می‌باشند. به همین دلیل برای انتخاب محلی مناسب برای عروسی در اروپا انتخاب پکیج عروسی در ترکیه مناسب ترین گزینه ممکن است.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راهنمای عروسی عروسکو

عروسـکو وب سایت بزرگ راهنمای عروسی، مرجع رتبه بندی برندهای عروسی در سراسر کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی