اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990706457837766

به دلیل شیوع کرونا؛

رتبه بندی کسب و کارهای حوزه عروسی کشور در سایت عروسکو به تعویق افتاد

کد: 13990706457837766

https://bit.ly/3ioRYwN

، تهران , (اخبار رسمی): وب سایت عروسکو هفدهمین دوره رتبه بندی برندهای عروسی کشور را با توجه به فراگیری بیماری کرونا و متعاقبا تعطیلی و یا کاهش فعالیت بسیاری از کسب و کارها و برندهای عروسی، در اسفند ماه 1399 برگزار خواهد کرد.

رتبه بندی کسب و کارهای حوزه عروسی کشور در سایت عروسکو به تعویق افتاد
رتبه بندی کسب و کارهای حوزه عروسی کشور در سایت عروسکو به تعویق افتاد

تاریخ نهایی رتبه بندی برندهای عروسی ایران به آخرین ماه سال یعنی یکم اسفند ماه 1399 موکول شده است.

طبق اطلاعیه که از سایت مرجع رتبه بندی برندهای عروسی کشور یعنی سایت عروسکو استخراج شده است، تاریخ نهایی رتبه بندی برندهای عروسی ایران به آخرین ماه سال یعنی یکم اسفند ماه 1399 موکول شده است. متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

روابط عمومی سایت عروسکو؛

با عرض سلام و احترام خدمت یکایک مدیران محترم مشاغل عروسی، بازدید کنندگان و مخاطبین وب سایت عروسکو، احتراما از این طریق به اطلاع می رساند؛ وب سایت عروسکو به عنوان مرجع رتبه بندی برندهای عروسی کشور، هفدهمین دوره رتبه بندی برندهای عروسی ایران را در سال 1399 به تاریخ 1399/12/01 موکول می کند.

با توجه به پاندمی کرونا و متعاقبا کاهش فعالیت کسب و کارهای مرتبط با عروسی، این وب سایت هفدهمین دوره از رتبه بندی های سراسری مشاغل عروسی ایران را تا پایان سال و کسب نتایج بیشتر به تعویق می اندازد. شایان دکر است که رتبه بندی ها تحت هر شرایطی در تاریخ یاد شده انجام خواهد شد که نتیجه آن یک بازخورد کلی از عملکرد مشاغل عروسی را در سال 1399 به نمایش خواهد گذاشت و معتبر است. امید است تا با تمام شدن این بیماری منحوس کسب و کار همه ملت ایران به روزهای پر خیر و برکت باز گردد. 

طبق این اطلاعیه وب سایت عروسکو آخرین آمار کسب و کارهایی را که در کشور مورد شناسایی و ارزیابی این سایت هستند، اعلام کرده است. شایان ذکر است که از این تعداد کسب و کارهای شناسایی شده فقط یکصد برند از آنها در لیست برترین برندها در معرض نمایش برای عموم گذاشته می شوند.

کلیه آتلیه های عکاسی شناسایی شده در سراسر کشور؛ 998601

کلیه سالن های زیبایی زنانه شناسایی شده در سراسر کشور؛ 1005026

کلیه مزون های لباس شناسایی شده در سراسر کشور؛ 1000871

کلیه باغ و تالارهای عروسی شناسایی شده در سراسر کشور؛ 999105

همه مشاغل عروسی می توانند با ثبت نام در سایت عروسکو و تکمیل فرم های مربوطه (بدون درج تبلیغات و به صورت رایگان) کسب و کار خود را جهت شرکت در رتبه بندی ها به سایت عروسکو معرفی کنند. بدیهی است که برای درج تبلیغات مشمول پرداخت هزینه های مصوب خواهند بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راهنمای عروسی عروسکو

عروسـکو وب سایت بزرگ راهنمای عروسی، مرجع رتبه بندی برندهای عروسی در سراسر کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | شهر و جامعه