اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990928481947766

اولین عضو تایید شده هیئت ژوری سایت عروسکو ، کارگردان سینما آقای محمد تامینی است

محمد تامینی کارگردان سینما و تلویزیون به هیئت ژوری سایت عروسکو پیوست

کد: 13990928481947766

https://bit.ly/3spRfBZ

، تهران , (اخبار رسمی): کارگردان نام آشنای ایرانی ، آقای محمد تامینی به سایت عروسکو پیوست و به عنوان داور اصلی هیئت ژوری در بخش داوری آتلیه های عکاسی کشور انتخاب شد.

محمد تامینی کارگردان سینما و تلویزیون به هیئت ژوری سایت عروسکو پیوست
محمد تامینی کارگردان سینما و تلویزیون به هیئت ژوری سایت عروسکو پیوست

آقای محمد تامینی کارگردان سینما و تلویزیون که دارای آثار متعدد هنری است، اولین عضو تایید شده ی هیئت ژوری در سایت عروسکو است

وب سایت عروسکو به عنوان بهترین سایت عروسی فارسی و مرجع رتبه بندی برندهای عروسی ایران در پی اهداف خود برای توسعه و معرفی هرچه بیشتر جداول رتبه بندی مشاغل عروسی کشور، اقدام به تشکیل هیئت ژوری برای داوری هریک از گروه های تخصصی نموده است. هیئت ژوری وب سایت عروسکو تا میزان 40 درصد می تواند در کل مجموعه امتیازات و نتایج اثر گذار باشد و به عنوان یک منبع مهم برای رتبه بندی برندهای عروسی شناخته شود. همچنین پیش بینی شده است که این نتایج در مجامع بین المللی و وب سایت های خارجی مورد ارزیابی و بررسی قرار بگیرد.

با توجه به اهمیت و اعتبار روز افزون نتایج رتبه بندی ها، لازم بود تا یک هیئت ژوری متشکل از داورانی شناخته شده و تحصیل کرده در مقام داوری این فستیوال دائمی قرار بگیرند، تا نتایج اعلامی جشنواره برندهای عروسی کشور هرچه بیشتر به استانداردهای بین المللی و معیارهای مد نظر وب سایت عروسکو نزدیک شود، مع الوصف و با در نظر گرفتن این مهم، سایت عروسکو با افتخار اولین عضو هیئت ژوری را به عنوان داور اصلی آتلیه های عکاسی کشور ، تایید و معرفی می نماید. 

آقای محمد تامینی کارگردان سینما و تلویزیون که دارای آثار متعدد هنری است، اولین عضو تایید شده ی هیئت ژوری در سایت عروسکو است که با سابقه ای درخشان در زمینه سینما و ساخت آثار ارزشمند در طی سالیان متمادی فعالیت داشته است و با داشتن تحصیلات عالیه در مقام کارگردانی سینما مشغول به کار است. قطعا حضور این استاد گرانقدر با چنین عقبه ی علمی می تواند تا حد بسیار زیادی در رتبه بندی آتلیه های عکاسی کشور موثر و مفید واقع گردد.

همانطور که در بخش قوانین و مقررات هیئت ژوری آمده است، داور اصلی آتلیه های عکاسی کشور مختار است، تا بر اساس پارامترها و معیارهای مد نظر خود نسبت به سنجش واحد های صنفی متعدد اقدام نماید، همچنین داوران در صفحه اختصاصی خود می بایست تمامی تصمیمات و نظرات خود را به طور علنی منتشر نمایند. هفدهمین دوره رتبه بندی برندهای عروسی ایران در تاریخ 1399/12/1 با حضور هیئت ژوری برگزار خواهد شد.

تمامی متقاضیان و داوطلبان داوری در هیئت ژوری سایت عروسکو می توانند با مراجعه به این سایت و تکمیل فرم ثبت نام در ژوری نسبت به ارسال اطلاعات خود اقدام فرمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راهنمای عروسی عروسکو

عروسـکو وب سایت بزرگ راهنمای عروسی، مرجع رتبه بندی برندهای عروسی در سراسر کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر