اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000828553087766

نسخه مشاور، خدمات جدید تبلیغاتی برای افزایش درآمد کسب و کارها

کد: 14000828553087766

https://bit.ly/3xdh9LR

، تهران , (اخبار رسمی): نسخه مشاور در حقیقت همان سرویس مشاوره تبلیغات است که به صورت حضوری و غیر حضوری ارائه می شود که در آن آنالیز های دقیقی برای ارائه یک مشاوره موثر به کسب و کارهای انجام می شود.

نسخه مشاور، خدمات جدید تبلیغاتی برای افزایش درآمد کسب و کارها
نسخه مشاور، خدمات جدید تبلیغاتی برای افزایش درآمد کسب و کارها

فرقی نمی کند چه کسب و کاری داشته باشید و در کدام شهر مشغول فعالیت هستید، مهم اینست که بدانید در چه دوره ای از تاریخ مشغول کسب و کار و درآمدزایی هستید، اگر این موضوع را درک کنید قطعا در می یابید که وجود یک مشاور تبلیغاتی زبده برای کارتان بسیار مهم و ضروری است، پس اگر شما هم به این ضرورت پی برده باشید حتما نیاز به یک مشاور حرفه ای با نمونه های موفق خواهید داشت.

ما در این سرویس از سایت عروسکو که با نام نسخه مشاور شناخته می شود سعی داشته ایم تا نیاز شما را برطرف کنیم و مشاوره تبلیغات را به طور فراگیر و گسترده تری ارائه نماییم.

نسخه مشاور تبلیغات

سایت عروسکو متشکل از مشاورین خبره تبلیغاتی است، مشاوران تبلیغات سایت عروسکو توانسته اند تاکنون خدماتی کارآمد و اثر بخش را به کسب و کارهای مختلف ارائه نماید و نمونه های موفق بسیاری را در دست دارند، به همین مدیریت وب سایت عروسکو در تصمیمی جدید اقدام به راه اندازی سرویس نسخه مشاور کرده است که این سرویس برای مشترکین یک ساله سایت عروسکو (کسب و کارهای که اشتراک یکساله خریداری کرده اند) به طور کاملا رایگان ارائه می شود و برای سایر مشاغل که اشتراک تبلیغاتی یکساله ندارند و یا تاکنون خدماتی از سایت عروسکو دریافت نکرده اند با پرداخت هزینه ای معقول و مقرون به صرفه ارائه می شود. ما در این سرویس به شما کمک خواهیم کرد که درآمد خود را در سیکل های مشخص زمانی و با بهره گیری از علم تبلیغات ارتقا داده و شهرت برند خود را با اصلاح ایرادات و بهره گیری از فنون تبلیغاتی افزایش دهید.

نسخه مشاور (تبلیغات) چیست؟

اصطلاح نسخه مشاور در حقیقت یک ابداع است که توسط سایت عروسکو نامگذاری شده است، اما در واقعیت همان مشاوره تبلیغات است که در این قالب و با نام انحصاری در نظر گرفته شده ارائه می شود، هر کسب و کاری که قطعا نیاز به علوم جدید تبلیغاتی دارد می تواند از این خدمات بهره مند شود، فارغ از اینکه عضو عروسکو باشد یا نباشد و یا اینکه در کدام شهر فعالیت کند، اینها ملاک نیست، ملاک موفقیت، افزایش درآمد و بهبود وضعیت کسب و کار شما خواهد بود. طی این سرویس مشاورین تبلیغات سایت عروسکو ، یک نسخه تبلیغاتی برای مدت زمانی مشخص برای کسب و کار شما ارائه خواهند نمود که بر مبنای علم تبلیغات و پارامترهای زیر می باشد:

- بررسی و آنالیز موقعیت مکانی و محیط فعالیت شما (مثل شهر، استان، کوچه ، محله)

- آنالیز حرفه ای رقبا بر اساس بازدیدهای میدانی و پایگاه اطلاعاتی کسب و کارها

- آنالیز عملکرد و رازهای موفقیت کسب و کارهای معروف شهر شما

- بررسی سوابق تبلیغاتی شما

- بررسی بازار کار شما و شرایط حاکم بر حامعه اعم از اوضاع اقتصادی و نیازهای مشتریان

- بررسی سال های فعالیت و تغییرات انحام شده بر کسب و کار شما

- بررسی تبلیغات گوگلی و تبلیغات آنلاین ( ازجمله اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی)

- بررسی کیفیت خدمات و ارائه راهکارها برای ارتقا کیفیت خدمات

- بررسی پرسنل و کسب اطلاعات لازم

- بررسی تمام عوامل مخرب (عوامل مخرب خارجی یا داخلی) در سیستم های تبلیغاتی، فروش و بازاریابی به همراه آموزش راهکارها

- بررسی یا تعیین راهبردهای کلی کسب و کار شما

- آموزش و اصلاح بر خورد با مشتریان

- آموزش فوت و فن های مدیریت و یکپارچه سازی سیستم کاری

- آموزش تنبیه، پاداش و برخورد با پرسنل

- آموزش برخورد با مشتری و البته مشتریان ناراضی

- آموزش فنگ شویی و دیزاین های تبلیغاتی

- ایده پردازی های یونیک برای تبلیغات شما

- تمرکز بر نقاط قوت و تلاش برای اصلاح نقاط ضعف در همه امور وابسته به کار

-در نهایت ارائه نسخه مشاور تبلیغات برای مدت زمانی مشخص و تعیین ویزیت بعدی که همراه با آنالیز داده ها خواهد بود.

همانطور که می دانید موارد گفته شده همگی عواملی هستند که می بایست به طور تخصصی در کسب و کار بررسی شود، تنها شرط موفقیت شما در این طرح داشتن صداقت کامل و دادن اطلاعات صحیح به مشاور است. مشاور شما طی تماس تلفنی با سایت عروسکو ، یا تکمیل فرم درخواست مشاور تبلیغات تعیین می گردد و متناسب با شهر شما گزینش خواهد شد در این طرح که برای مشترکین یکساله سایت عروسکو رایگان می باشد برای سایر متقاضیان مشمول پرداخت هزینه ای 400 هزار تومانی می باشد، همچنین نسخه های ارائه شده بر طبق استانداردهای جهانی و با توجه به وضعیت کسب و کار شما و آنالیزها، مدتی سه ماهه تا یکساله بسته به صلاحدید مشاور ارائه می گردد. مدیریت کارگروه مشاورین تبلیغات سایت عروسکو بر عهده ی نخبه ی جوان و تحصیل کرده، یعنی خانم مهندس نگار زندی (مدیر روابط عمومی سایت عروسکو) می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راهنمای عروسی عروسکو

عروسـکو وب سایت بزرگ راهنمای عروسی، مرجع رتبه بندی برندهای عروسی در سراسر کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی