اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13991012484267766

سطح داوری در وب سایت عروسکو، با حضور اساتید مجرب، بسیار معتبر شده است

علیرضا رهبر، مدرس دانشکده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سایت عروسکو

کد: 13991012484267766

https://bit.ly/3ihDY9X

، تهران , (اخبار رسمی): سایت «عروسکو» با اهداف رسیدن به شفاف‌ترین و دقیق‌ترین نتایج (در رتبه‌بندی برندهای عروسی) اقدام به تشکیل هیئت ژوری متشکل از برترین اساتید در سطح کشور کرده، که در این راه از اشخاص مهم و تاثیرگذار استفاده کرده است.

علیرضا رهبر، مدرس دانشکده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سایت عروسکو
علیرضا رهبر، مدرس دانشکده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سایت عروسکو

وب سایت «عروسکو» به عنوان بهترین سایت راهنمای عروسی کشور و مرجع رتبه بندی برندهای عروسی ایران در سال 1399 اقدام به تشکیل هئیت ژوری برای رتبه بندی برندهای عروسی خود کرده است.

علیرضا رهبر، با 36 سال سن و 17 سال تجربه ی درخشان در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، در مقام داور آتلیه های عکاسی ایران برای هفدهمین دوره رتبه بندی برندهای عروسی انتخاب گردیده است، تا برای رتبه بندی برندهای عروسی کشور در بخش آتلیه های عکاسی با سایت عروسکو همراهی و همکاری نماید.

رهبر، در کنار آقای تامینی (کارگردان سینما و تلویزیون) ، به عنوان داورهای آتلیه های عکاسی و عضو دائم هیئت ژوری سایت عروسکو فعالیت خواهند نمود و اولین نتایج اعلامی آنها در تاریخ10 اسفند 99 در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

علیرضا رهبر، کارشناسی کارتو گرافی دانشگاه آزاد، کارشناسی ارشد ارتباطات رسانه دانشکده صدا و سیما، دانش آموخته دوره تخصصی تدوین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانش آموخته دوره تخصصی اینترنت و رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

از جمله سوابق شغلی و کار رسانه ای وی می توان به 17  سال سابقه فعالیت مسقیم و مستمر در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و تصویربردار سطح 1 معاونت سیما، واحد تولید و فنی صدا و سیما اشاره کرد.

انتخاب رهبر، تصویر بردار، آقای تامینی کارگردان سینما کار را برای آتلیه های عکاسی کشور سخت کرده است و قطعا نظر یا گزینش هر یک از آنها در سرنوشت کاری هر یک از واحد های صنفی بسیار اثر گذار خواهد بود.

لینک مصاحبه اختصاصی با آقای علیرضا رهبر در سایت آپارات

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راهنمای عروسی عروسکو

عروسـکو وب سایت بزرگ راهنمای عروسی، مرجع رتبه بندی برندهای عروسی در سراسر کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | رسانه‌ها