اطلاعات تماس
  • 021710*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970209293428741

ایمپلنت دندان چیست

نحوه شرکت در دوره و اخذ مدرک ایمپلنت دندان

کد: 13970209293428741

https://goo.gl/QvCfLh

، (اخبار رسمی): دوره آموزش مجازی آشنایی با ایمپلنت دندان در مرکز آموزش‌های غیرحضوری پردیسان به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.آموزش از طریق آنلاین و یا بسته‌های آموزشی در قالب مباحث تئوری برای دانش‌پذیران و دانش پژوهان ارائه می‌شود. در پایان دوره نیز برای دانش‌پذیر مدرک معتبر دانشگاه آزاد ارائه خواهد شد.

ایمپلنت دندان چیست و نحوه شرکت در دوره و اخذ مدرک ایمپلنت دندان
نحوه شرکت در دوره و اخذ مدرک ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان نوعی پایه تیتانیومی سازگار با سلول‌های بدن است. از ایمپلنت‌های دندانی به عنوان جایگزینی مناسب و دائمی به جای دندان‌های از دست رفته استفاده می‌شود.

خوشبختانه امروزه ایمپلنت دندان، روبرو شدن با مشکلات بی‌دندانی را بسیار آسان کرده است. از دست دادن یک یا چند دندان مشکلی است که برای بسیاری از انسان‌ها سخت و غیر قابل تحمل است.

آموزش ایمپلنت را جز کوریکولوم آموزشی رشته دندانپزشکی قرار می‌دهند. برای کاهش هزینه این کوریکولوم بهترین راه آموزش مجازی است.

دوره آموزش مجازی آشنایی با ایمپلنت دندان در مرکز آموزش‌های غیرحضوری پردیسان به صورت غیرحضوری است و آموزش از طریق آنلاین و یا بسته های آموزشی در قالب مباحث تئوری برای دانش‌پذیران و دانش پژوهان ارائه می‌شود.

پس از ثبت‌نام در دوره ایمپلنت دندان و ارسال پروژه نهایی یا از طریق آزمون آنلاین دانش پذیر ارزشیابی شده و در صورت قبولی مدرک معتبر ملی و بین‌المللی دوره آشنایی با ایمپلنت دندانی ارائه می‌شود.

شایان ذکر است مدارک ملی از دانشگاه آزاد و مدارک بین‌المللی از آکادمی‌های انگلستان، کانادا، آمریکا، آلمان و ... صادر می‌شود. این مدارک قابلیت ترجمه با سربرگ قوه قضائیه را داشته و قابل استعلام به صورت آنلاین و یا مکتوب در سایت مرجع صادرکننده هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام  به سایت مرکز آموزش‌های غیرحضوری پردیسان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021710*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش