اطلاعات تماس
  • 021710*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970210293558741

دستیار دندانپزشک کیست؟

نحوه شرکت در دوره و اخذ مدرک دستیار دندانپزشک

کد: 13970210293558741

https://goo.gl/wPqt7f

، (اخبار رسمی): افراد علاقه‌مند برای دوره‌های دندانپزشکی می‌توانند در دوره‌های مرکز آموزش‌های غیرحضوری پردیسان به‌صورت غیرحضوری ثبت‌نام کنند. آموزش به صورت آنلاین با بسته‌های آموزشی در قالب مباحث تئوری برای دانش‌پذیران ارائه می‌شود.

دستیار دندانپزشک کیست و نحوه شرکت در دوره و اخذ مدرک دستیار دندانپزشک
نحوه شرکت در دوره و اخذ مدرک دستیار دندانپزشک

مدارک ملی از دانشگاه آزاد و مدارک بین المللی از آکادمی های انگلستان ،امریکا، کانادا، آلمان ، استرالیاو... صادر می گردد

وظایف دستیار دندانپزشک آماده‌سازی اتاق درمان برای بیمار و آماده‌سازی بیمار برای درمان دندانپزشکی است. آرامش دادن به بیمار، نشستن و دعوت بیمار و یا پاسخ دادن به سوالات و درخواست‌ها، اطلاعات را به بیماران و کارکنان از دیگر وظایف دستیار دندانپزشک است. شغل دستیار دندانپزشکی مناسب علاقه‌مندان به بهداشت دهان و دندان است.

افراد علاقه‌مند برای دوره‌های دندانپزشکی می‌توانند در دوره‌های مرکز آموزش‌های غیرحضوری پردیسان به صورت غیر حضوری ثبت‌نام کنند. آموزش به صورت آنلاین با بسته‌های آموزشی در قالب مباحث تئوری برای دانش‌پذیران ارائه می‌شود.

پس از ثبت نام در دوره‌های دستیار دندانپزشکی و ارسال پروژه نهایی یا شرکت در آزمون آنلاین ارزشیابی انجام می‌شود و برای دانش‌پذیران مدرک ملی و بین المللی دوره دستیار دندانپزشکی ارائه می‌شود. مدارک ملی از دانشگاه آزاد و مدارک بین المللی از آکادمی‌های انگلستان، آمریکا، کانادا، آلمان، استرالیا و... صادر می‌شود. این مدارک قابلیت ترجمه با سربرگ قوه قضاییه را دارد و قابل استعلام به صورت آنلاین و یا مکتوب در سایت مرجع صادرکننده است. دانش‌پذیران می‌توانند در هر دوره‌ای که علاقه‌مند هستند از طریق سایت مرکز آموزش‌های غیرحضوری پردیسان ثبت نام کنند و مدرک معتبر و قابل استعلام ملی و بین المللی دریافت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام  به سایت مرکز آموزش‌های غیرحضوری پردیسان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021710*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش