اطلاعات تماس
  • 021710*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970210293628741

طب سوزنی چیست و نحوه شرکت در دوره و اخذ مدرک طب سوزنی

کد: 13970210293628741

https://goo.gl/4nCvQa

، (اخبار رسمی):  علاقه‌مندان به اخذ مدرک پایان دوره طب سوزنی می‌توانند از طریق سایت مرکز آموزش‌های غیرحضوری پردیسان ثبت نام کرده و با گذراندن دوره مجازی و غیرحضوری طب سوزنی، مدرک ملی و بین‌المللی دریافت کنند.

طب سوزنی چیست و نحوه شرکت در دوره و اخذ مدرک طب سوزنی
طب سوزنی چیست و نحوه شرکت در دوره و اخذ مدرک طب سوزنی

طب سوزنی قرن‌ها است برای درمان مشکلات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. پزشکان طب سوزنی معتقدند زمانی فرد بیمار می‌شود که چیزی مسیر حرکت انرژی را بلوکه کرده و یا تعادل آن را برهم زده باشد. آن‌ها معتقدند طب سوزنی کمک می‌کند که مسیر بلوکه شده برداشته شود و تعادل انرژی در بدن به شکل اول برگردد.

اخذ مدرک پایان دوره طب سوزنی باعث بالا بردن وجه اجتماعی فرد شده و همچنین باعث تقویت رزومه کاری شخص می‌شود. علاقه‌مندان به اخذ مدرک پایان دوره طب سوزنی می‌توانند از طریق سایت مرکز آموزش‌های غیرحضوری پردیسان ثبت‌نام کرده و با گذراندن دوره مجازی و غیر حضوری طب سوزنی، مدرک ملی و بین‌المللی دریافت کنند. دوره طب سوزنی در مرکز آموزش‌های غیرحضوری پردیسان به صورت غیر حضوری و آموزش بصورت آنلاین و یا از طریق ارسال بسته‌های آموزشی در قالب مباحث تئوری برای دانش‌پذیران و دانش‌پژوهان ارائه می‌شود.

پس از ثبت نام در دوره طب سوزنی و ارسال پروژه نهایی یا آزمون آنلاین ارزشیابی شده و برای دانش‌پذیران مدرک معتبر ملی و بین‌المللی دوره طب سوزنی ارائه می‌شود. مدارک ملی از دانشگاه آزاد و مدارک بین‌المللی (که قابلیت ترجمه یا سربرگ قوه قضائیه را دارند) صادر می‌شود. این مدارک قابلیت ترجمه یا سربرگ قوه قضائیه را داشته و قابل استعلام به صورت آنلاین و یا مکتوب در سایت مرجع صادرکننده است. دانش‌پذیران می‌توانند از طریق سایت مرکز آموزش‌های غیرحضوری پردیسان ثبت‌نام کرده و مدرک معتبر پایان دوره طب سوزنی دریافت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021710*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان