اطلاعات تماس
  • 021710*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970210293528741

امدادگر اورژانس کیست و نحوه شرکت در دوره و اخذ مدرک امدادگر اورژانس

کد: 13970210293528741

https://goo.gl/D5tTaL

، (اخبار رسمی): افراد علاقه‌مند برای شرکت در دوره‌های امدادگر اورژانس می‌توانند در دوره‌های مرکز آموزش‌های غیرحضوری پردیسان به صورت غیرحضوری ثبت‌نام کنند این آموزش‌ها به صورت آنلاین همراه با بسته‌های آموزشی در قالب مباحث تئوری برای دانش‌پذیران ارائه می‌شود.

امدادگر اورژانس کیست و نحوه شرکت در دوره و اخذ مدرک امدادگر اورژانس
امدادگر اورژانس کیست و نحوه شرکت در دوره و اخذ مدرک امدادگر اورژانس

امروزه روند فزاینده مرگ‌و‌میر ناشی از بیماری‌های قلبی و عروقی و سوانح رانندگی، فراوانی حوادث و بلایای غیرمترقبه توجه جدی به خدمات‌رسانی اورژانس را طلب می‌کند لذا یکی از اساسی‌ترین نیازهای نظام سلامت جامعه، تربیت افرادی با توانایی‌ها و صلاحیت‌های علمی و عملی ویژه به عنوان امدادگر اورژانس است تا با آمادگی کامل در حساس‌ترین لحظات به یاری دردمندان بشتابند.

افراد علاقه‌مند برای شرکت در دوره‌های امدادگر اورژانس می‌توانند در دوره‌های مرکز آموزش‌های غیرحضوری پردیسان به صورت غیرحضوری ثبت نام کنند این آموزش‌ها به صورت آنلاین همراه با بسته‌های آموزشی در قالب مباحث تئوری برای دانش‌پذیران ارائه می‌شود.

پس از ثبت نام و ارسال پروژه نهایی و یا شرکت در  آزمون آنلاین، ارزشیابی انجام می‌شود و برای دانش‌پذیران مدرک ملی وبین‌المللی دوره امدادگر اورژانس ارائه می‌شود. دانشپذیران می‌توانند با ثبت نام در یک دوره  گواهی نامه و مدرک پایان دوره ملی و بین‌المللی دریافت کنند، مدارک ملی از دانشگاه آزاد و مدارک بین‌المللی از آکادمی‌های انگلستان، امریکا، کانادا، آلمان، استرالیاو ... صادر می‌شود این مدارک قابلیت ترجمه با سربرگ قوه قضاییه داشته و قابل استعلام به صورت آنلاین و یا مکتوب در سایت مرجع صادرکننده است. دانش‌پذیران می‌توانند در هر دوره‌ای  که علاقه‌مند هستند از طریق سایت مرکز آموزش‌های غیرحضوری پردیسان ثبت نام کنند و مدرک معتبر و قابل استعلام ملی و بین‌المللی دریافت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام  به سایت مرکز آموزش‌های غیرحضوری پردیسان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021710*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان