اطلاعات تماس
  • 021710*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970210293588741

طب سنتی چیست و نحوه شرکت در دوره و اخذ مدرک طب سنتی

کد: 13970210293588741

https://goo.gl/bNQ2dD

، (اخبار رسمی): علاقه‌مندان به فراگیری دوره آشنایی با طب سنتی می‌توانند از طریق مرکز آموزش‌های غیرحضوری پردیسان ثبت‌نام کنند.این دوره‌ها به صورت غیرحضوری و مجازی بوده و از طریق ارسال بسته‌های آموزشی در قالب مباحث تئوری برای دانش‌پذیران و دانش‌پژوهان ارائه می‌شود.

طب سنتی چیست و نحوه شرکت در دوره و اخذ مدرک طب سنتی
طب سنتی چیست و نحوه شرکت در دوره و اخذ مدرک طب سنتی

هدف از ایجاد رشته طب سنتی احیای روش و شیوه‌های درمانی سنتی و قدیمی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها است. رشته طب سنتی یکی از زیرمجموعه‌های پزشکی محسوب می‌شود. آمارها نشان می‌دهد که امروزه مردم بیشتر میل به سمت روش‌های درمانی سنتی دارند و به همین جهت در حال حاضر رشته طب سنتی از موقعیت خوبی برخوردار است.

علاقه‌مندان به فراگیری دوره آشنایی با طب سنتی می‌توانند از طریق مرکز آموزش‌های غیرحضوری پردیسان ثبت‌نام کرده که این دوره‌ها به صورت غیرحضوری و مجازی بوده و از طریق ارسال بسته‌های آموزشی در قالب مباحث تئوری برای دانش‌پذیران و دانش‌پژوهان ارائه می‌شود. پس از ثبت‌نام و ارسال پروژه نهایی یا آزمون آنلاین ارزشیابی شده و برای دانش‌پذیران مدرک معتبر ملی و بین‌المللی دوره طب سنتی ارائه می‌شود.

دانش‌پذیران می‌توانند با ثبت نام در دوره طب سنتی مدرک پایان دوره ملی و بین‌المللی که مدارک ملی از دانشگاه آزاد و مدارک بین‌المللی(که قابلیت ترجمه با سربرگ قوه قضائیه را دارد) صادر می‌شود. این مدارک معتبر و قابل استعلام به صورت آنلاین و یا مکتوب در سایت مرجع صادر کننده هستند. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت آموز‌های غیرحضوری پردیسان ثبت‌نام کنند و مدرک معتبر، قابل استعلام ملی و بین‌المللی دریافت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام  به سایت مرکز آموزش‌های غیرحضوری پردیسان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021710*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان