اطلاعات تماس
  • 021710*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970210293658741

فوریت‌های پزشکی چیست؟

نحوه شرکت در دوره و اخذ مدرک فوریت‌های پزشکی

کد: 13970210293658741

https://goo.gl/oKnQb7

، (اخبار رسمی): علاقه‌مندان به اخذ مدرک پایان دوره فوریت‌های پزشکی می‌توانند از طریق مرکز آموزش‌های غیرحضوری پردیسان اقدام به ثبت نام کرده و با گذراندن دوره مجازی و غیر حضوری فوریت‌های پزشکی، مدرک ملی و بین‌المللی دریافت کنند.

فوریت های پزشکی چیست و نحوه شرکت در دوره و اخذ مدرک فوریت های پزشکی
نحوه شرکت در دوره و اخذ مدرک فوریت‌های پزشکی

دانشپذیران میتوانند از طریق سایت مرکز آموزش های غیرحضوری پردیسان ثبت نام کرده و مدرک معتبر ملی و بین المللی دریافت نمایند.

تکنسین فوریت‌های پزشکی فرد آموزش دیده‌ای است که معمولا همراه آمبولانس برای ارائه خدمات اولیه درمانی به کمک بیمار یا شخص مصدوم می‌رود. فوریت‌های پزشکی به صورت تیمی کار می‌کنند.

علاقه‌مندان به اخذ مدرک پایان دوره فوریت‌های پزشکی می‌توانند از طریق مرکز آموزش‌های غیرحضوری پردیسان اقدام به ثبت‌نام کرده و با گذراندن دوره مجازی و غیرحضوری فوریت‌های پزشکی، مدرک ملی و بین‌المللی دریافت کنند.

دوره فوریت‌های پزشکی در مرکز آموزش‌های غیرحضوری پردیسان بصورت غیرحضوری و آموزش به‌صورت آنلاین و یا از طریق بسته‌های آموزشی در قالب مباحث تئوری برای دانش‌پذیران و دانش‌پژوهان ارائه می‌شود که پس از ثبت‌نام و ارسال پروژه نهایی و یا آزمون آنلاین ارزشیابی شده و برای دانش‌پذیران مدرک معتبر ملی و بین‌المللی دوره فوریت‌های پزشکی ارائه می‌شود.

دانش‌پذیران میتوانند با ثبت‌نام در یک دوره، مدرک پایان دوره ملی خود را از دانشگاه آزاد و مدرک بین‌المللی (که قابلیت ترجمه با سربرگ قوه قضائیه را دارد) دریافت کنند. این مدارک معتبر و قابل استعلام به صورت آنلاین و یا مکتوب در سایت مرجع صادرکننده است.

دانش‌پذیران می‌توانند از طریق سایت مرکز آموزش‌های غیرحضوری پردیسان ثبت‌نام کرده و مدرک معتبر ملی و بین‌المللی دریافت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام  به سایت مرکز آموزش‌های غیرحضوری پردیسان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021710*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش