اطلاعات تماس
  • 021710*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970210293578741

HSE چیست و نحوه شرکت در دوره و اخذ مدرک HSE

کد: 13970210293578741

https://goo.gl/TT4Kt8

، (اخبار رسمی): دانش‌پذیران می‌توانند با ثبت نام در یک دوره مدرک پایان دوره ملی و بین‌المللی را دریافت کنند. مدارک ملی از دانشگاه آزاد و مدارک بین المللی (که قابلیت ترجمه با سربرگ قوه قضائیه را دارند) صادر می‌شود.

HSEچیست و نحوه شرکت در دوره و اخذ مدرک HSE
HSE چیست و نحوه شرکت در دوره و اخذ مدرک HSE

فلسفه HSE در صنعت نفت در راستای توسعه پایدار و کرامت انسان از طریق نگاهی سیستماتیک و مرتبط با عوامل مختلف بهداشت، ایمنی و محیط زیست صنعت نفت در زندگی انسان رشد و توسعه همه جانبه کشور اهمیت ویژه‌ای را ایفا می‌کنند.

مدیریت ایمنی و بهداشت مؤثر، دانش چگونگی شناسایی و کنترل خطرات و به کاربردن اصول مدیریتی کلیدی در سازمان است به گونه‌ای که کارکنان بصورت ایمن و بی‌خطر کارشان را انجام دهند.

مرکز آموزش‌های غیرحضوری پردیسان از طریق ارسال بسته‌های آموزشی در قالب یک دوره آموزشی کوتاه‌مدت برای دانش‌پذیران در زمینه HSE ارائه می‌شود. دانش‌پذیران می‌توانند با ثبت نام در یک دوره مدرک پایان دوره ملی و بین‌المللی، که مدارک ملی از دانشگاه آزاد و مدارک بین‌المللی (که قابلیت ترجمه با سربرگ قوه قضائیه را دارند) صادر می‌شود. این مدارک معتبر و قابل استعلام به صورت آنلاین و یا مکتوب در سایت مرجع صادرکننده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام  به سایت مرکز آموزش‌های غیرحضوری پردیسان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021710*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | علم و آموزش