اطلاعات تماس
  • 021710*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970209293438741

دندانسازی چیست؟

دندان‌سازی چیست و نحوه آموزش و اخذ مدرک دندان‌سازی چگونه است؟

کد: 13970209293438741

https://goo.gl/Cw5LNV

، (اخبار رسمی): افراد علاقه‌مند به فراگیری دوره آشنایی با اصول و کلیات دندان‌سازی و اخذ مدرک معتبر ملی و بین‌المللی دندان‌سازی می‌توانند در مرکز آموزش‌های غیرحضوری پردیسان شرکت کرده و یا از طریق بسته‌های آموزشی در قالب مباحث تئوری در این زمینه شرکت کنند.

دندانسازی چیست و نحوه آموزش و اخذ مدرک دندانسازی
دندان‌سازی چیست و نحوه آموزش و اخذ مدرک دندان‌سازی چگونه است؟

دانش‌پذیران می‌توانند از طریق سایت مرکز آموزش‌های غیرحضوری پردیسان ثبت‌نام کنند و مدرک معتبر، قابل استعلام ملی و بین‌المللی دریافت کنند

دندانسازی تجربی از مشاغل زیر شاخه گروه علوم پزشکی است و در واقع حرفه‌ای است که در کنار حرفه دندانپزشکی وظیفه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را به دسته‌ای از بیماران دندانپزشکی بر عهده دارد. شاغلین حرفه دندانسازی از درآمد بالایی برخوردارند.

افراد علاقه‌مند به فراگیری دوره آشنایی با اصول و کلیات دندانسازی و اخذ مدرک معتبر ملی و بین‌المللی دندانسازی می‌توانند در مرکز آموزش‌های غیرحضوری پردیسان شرکت کرده و  یا از طریق بسته‌های آموزشی در قالب مباحث تئوری در این زمینه شرکت کنند.

این بسته‌های آموزشی در قالب یک دوره آموزشی کوتاه مدت برای دانش‌پذیران در زمینه دندان‌سازی ارائه می‌شود. افراد پس از ثبت‌نام و ارسال پروژه نهایی یا آزمون آنلاین ارزشیابی شده و برای دانش‌پذیران مدرک ملی و بین‌المللی دوره دندانسازی ارائه می‌شود.

مدرک ملی از دانشگاه آزاد و مدرک بین‌المللی از آکادمی‌های انگلستان، کانادا، آلمان، آمریکا و ... صادر می‌شود. این مدارک قابلیت ترجمه با سربرگ قوه قضائیه را داشته و قابلیت استعلام به صورت آنلاین و یا مکتوب در سایت مرجع صادرکننده است. دانش‌پذیران می‌توانند از طریق سایت مرکز آموزش‌های غیرحضوری پردیسان ثبت‌نام کنند و مدرک معتبر، قابل استعلام ملی و بین‌المللی دریافت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021710*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان