اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970225295768719

بازدید مرکز تحول و پیشرفت ریاست‌جمهوری و انیماتورهای مجارستان از اینورس

کد: 13970225295768719

https://goo.gl/kqn45N

، تهران , (اخبار رسمی): روز یکشنبه 23 اردیبهشت 97، مدرسه اینورس در دومین روز "هفته هنرهای دیجیتال" میزبان میهمانانی از ریاست جمهوری و گروهی از انیماتورهای مطرح مجارستان از استودیو کِشکِمِت (kecskemetfilm) بود. این گروه جهت بازدید از پتانسل‌های انیمیشن ایران به تهران سفر کرده‌اند.

بازدید مرکز تحول و پیشرفت ریاست‌جمهوری و انیماتورهای مجارستان از اینورس
بازدید مرکز تحول و پیشرفت ریاست‌جمهوری و انیماتورهای مجارستان از اینورس

روز یکشنبه 23 اردیبهشت 97، مدرسه اینورس در دومین روز "هفته هنرهای دیجیتال" میزبان میهمانانی از ریاست جمهوری و گروهی از انیماتورهای مطرح مجارستان از استودیو کِشکِمِت (kecskemetfilm) بود.

این گروه جهت بازدید از پتانسل‌های انیمیشن ایران به تهران سفر کرده‌اند و در این برنامه، از مدرسه اینورس به عنوان پایگاه رسمی و نام دار در آموزش انیمیشن در ایران دیدن کردند.

فرنتس میکولاش (Ferenc Mikulas)، مدیر استودیو کِشکِمِت فیلم، در این دیدار از مدرسه اینورس در رابطه با ساختار اینورس سوال کرد. علیرضا اردوبادی، موسس و مدیر مدرسه اینورس، در پاسخ وی گفت: مدرسه اینورس تا به امروز حدود 7000 دانشجو داشته و تا ابتدای سال 97، نزدیک به 200 کارگاه آموزشی و صدها کلاس برگزار کرده است.

در طی این سال‌ها 119 نفر در مدرسه اینورس تدریس کرده و در حال حاضر 87 مدرس فعال در مدرسه اینورس مشغول به تدریس هستند.

وی همچنین در مورد ساختار آموزشی اینورس توضیحاتی داد که از جمله آن می‌توان به مدل آموزش اینورس اشاره کرد. مجموعه‌ای از کلاس‌ها که به شکل مستقل و به طول مدت 3 تا 6 ماهه برگزار می‌شوند و گروهی دیگری از کلاس‌ها به صورت رشته‌های 8 تا 30 ماهه ارائه و برگزار می‌شوند. بسیاری از افراد رشته‌های بلند‌مدت اینورس را به عنوان تحصیلات تکمیلی و یا جایگزین دانشگاه انتخاب می‌کنند. ورودی افراد به رشته‌ها با آزمون اولیه و مصاحبه همراه است.

آقای میکولاژ در ادامه گفت من از وجود چنین فضای حرفه‌ای و آن هم به صورت خصوصی شگفت‌زده شدم و در واقع به شما در ایران حسودی می‌کنم. وی در ادامه پرسید: آیا پرورش‌دادن این تعداد دانشجو برای کار هنری زیاد نیستند؟ آیا به کار آن‌ها پس از تحصیلشان هم فکری کرده‌اید‌؟

اردوبادی در پاسخ گفت: البته این تعداد دانشجو از دوره‌ها و رشته‌های بسیار متنوعی فارغ‌التحصیل شده‌اند و صرفاً دانشجوی انیمیشن نیستند. در اینورس بیشتر از 60 عنوان درسی وجود دارد. از سوی دیگر، ما دانشجویان ممتازمان را به شرکت‌های بزرگ معرفی می‌کنیم و هم‌اکنون بسیاری از آن‌ها مشغول به فعالیت در بازار کار بوده و برخی از آنها در سراسر دنیا در کشورهایی مانند ژاپن، آلمان، فرانسه، بلژیک، ایتالیا، کانادا، آمریکا، ترکیه، ارمنستان، گرجستان، اسپانیا و انگلستان مشغول به کار هستند.

پس از آن این گروه از اردوبادی درباره مدرسین اینورس سوال پرسیدند و اردوبادی در پاسخ افزود: برخی از مدرسین ما در سال‌های گذشته در بزرگترین شرکت‌های بازی‌سازی، انیمیشن و فیلم‌سازی کار کرده‌اند و حالا به ایران بازگشته‌اند، ما بسیار خرسندیم که این افراد از آموزش‌دادن در اینورس خرسند هستند و در جمع ما حضور دارند.

آقای بلا‌کلینگ (Béla Klingl) که تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان انیمیشن و همچنین مدیرعامل kgbstudioاست، از اردوبادی خواست تا نمونه‌کارهای دانشجویان اینورس را نمایش دهد. این گروه پس از مشاهده بیش از 500 نمونه‌کار از دانشجویان اینورس، علاقمند به همکاری‌های حرفه‌ای با مدرسه اینورس شدند. این گروه پس از بازدید از تمامی نقاط مدرسه اینورس گفتند: فضای داخلی اینورس بسیار مدرن و به روز است و رنگ‌های کلاس‌ها بسیار جالب هستند. اردوبادی در این میان گفت که انتخاب رنگ‌ها و طراحی نورها بصورتی در نظر گرفته شده است که بتواند تمرکز زیادی برای دانشجوها ایجاد کند.

گروه مهمان در ادامه از کیفیت کارهای دانشجویان مدرسه اینورس تمجید کرده و در مورد فرهنگ و ادبیات فارسی و نحوه‌نوشتن راست به چپ در فارسی و همچنین تاثیر آن در ترکیب‌بندی آثار ایرانی سوالاتی پرسیدند.

در پایان، این گروه با ابراز خرسندی از بازدید مدرسه اینورس، به شوخی اعلام کردند که ما نیز دلمان می‌خواهد در این فضا حضور پیدا کرده و در این فضا آموزش ببینیم. امیدواریم که هر‌چه سریع‌تر بتوانیم ارتباطاتی نزدیک‌تر با یکدیگر داشته باشیم.

مدرسه اینورس به عنوان پایگاه رسمی اکوسیستم آموزش انیمیشن در ایران، امیدوار است تا با ایجاد ارتباط های بین‌المللی بیشتر، قدم‌هایی بزرگتر برای صنعت انیمیشن و هنرهای‌دیجیتال بردارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدرسه تخصصی هنر و دیزاین اینورس

مدرسه اینورس در 17 آذر 1387، به عنوان نخستین مدرسه تخصصی هنرهای دیجیتال با هدف تغییر در بستر آموزشی تاسیس شده است. نام آن نشانه معکوس بودن و ساختار‌شکنی در شرایط آموزشی راکد و ثابت در ایران انتخاب شده و اکنون پس از گذشت 10 سال فعالیت تخصصی در حوزه هنرهای دیجیتال و غیر دیجیتال، صاحب نامی معتبر و پرآوازه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

موسیقی | هنرهای تجسمی