اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970305297646679

ویژگی‌های خاص و کم‌نظیر دوربین گوشی 2018 HUAWEI Y7 Prime

کد: 13970305297646679

https://goo.gl/U4drqP

، تهران , (اخبار رسمی): با گسترش عرضه گوشی‌های هوشمند، در حال حاضر یک دوربین در جیب همه افراد وجود دارد! گرفتن یک عکس فوری از غذا و آپلود آن در اینستاگرام یا به اشتراک‌گذاری تصویر با دوستان در فیس‌بوک، یک روش بسیار عادی برای افراد جامعه به‌حساب می‌آید و اغلب جوانان از آن پیروی می‌کنند.

ویژگی‌های خاص و کم نظیر دوربین گوشی 2018 HUAWEI Y7 Prime
ویژگی‌های خاص و کم‌نظیر دوربین گوشی 2018 HUAWEI Y7 Prime

زیبایی و لطافت - Y7 Prime یک حالت "زیبایی" ویژه دارد که تعادل رنگ و روشنایی رنگ را ایجاد می‌کند و اجازه می‌دهد پوست شما در تصاویر واقعاً درخشان باشد

با گسترش عرضه گوشی‌های هوشمند، در حال حاضر یک دوربین در جیب همه افراد وجود دارد! گرفتن یک عکس فوری از غذا و آپلود آن در اینستاگرام یا به اشتراک‌گذاری تصویر با دوستان در فیس بوک، یک روش بسیار عادی برای افراد جامعه به‌حساب می‌آید و اغلب جوانان از آن پیروی می‌کنند. دوربین در گوشی‌های هوشمند امروزه به درگاهی برای اتصال به دنیای بیرون بدل شده است.

HUAWEI Y7 Prime 2018  نخستین دستگاهی است که فناوری‌های پیشرفته را در یک گوشی هوشمند اقتصادی به کاربر ارائه می‌دهد. در Y7 Prime 2018  شاهد یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی دستگاه و دوربین 13 به‌علاوه 2 مگاپیکسلی در پشت دستگاه هستیم.

علاوه بر مشخصات سخت‌افزاری بالا، HUAWEI Y7 Prime دارای ویژگی‌های فراوانی است که می‌تواند در ثبت تصاویر کمک کند:

  • فلش Selfie-Toning - چه کسی است که دوست نداشته باشد در مقابل یک اثر هنری و یا منظره‌ای زیبا از خود تصویربرداری نکند؟ Y7 دارای فلاشی مخصوص تصویربرداری سلفی است که باعث می‌شود در هنگام ثبت تصویر، نور بر روی صورت شما به‌صورت متوازن تقسیم شود تا با استفاده از الگوریتم‌های نرم‌افزاری شاهد تصویری بسیار مناسب در خروجی باشید. این کار حتی در موقعیت‌های کم‌نور تصاویری دل‌نشین ثبت خواهید کرد.
  • زیبایی و لطافت - Y7 Prime یک حالت "زیبایی" ویژه دارد که تعادل رنگ و روشنایی رنگ را ایجاد می‌کند و اجازه می‌دهد پوست شما در تصاویر واقعاً درخشان باشد. این قابلیت به پوست شما اجازه می‌دهد در تمام موقعیت ها صورت شما کاملاً شفاف و زیبا باید. توجه داشته باشید در موقعیت‌هایی کم‌نور همانند غروب خورشید، تنظیماتی مخصوص اعمال خواهد شد که بازهم ازنظر زیبایی تأثیر به سزایی دارد.
  • پشتیبانی ژست‌های حرکتی - هنگامی‌که شما در حال تلاش برای ثبت ویدیو یا تصویر از خود هستید، دکمه شاتر کمی اذیت کننده خواهد بود و نوع گرفتن گوشی در دست، می‌تواند تأثیری بر روی حرکت شما داشته باشد. Y7 Prime شما را قادر می‌سازد تا با استفاده از صدای خود و یا از طریق تشخیص لبخند بسیار سریع‌تر و بدون نیاز به لمس، تصویر خود را ثبت کنید.
  • AR Lens - باقابلیت لنز AR، گزینه‌های بسیار زیادی وجود دارد که با کاراکترهای سرم گرم‌کننده خود را مشغول کنید و بتوانید لحظاتی بسیار شاد را سپری کنید. از تغییر در پس‌زمینه تا تغییر بر روی صورت، ماسک‌هایی مخصوص AR در این دوربین قرار دارد.

مجموعه‌ای از ویژگی‌های قابل‌توجه در HUAWEI Y7 Prime منتظر شماست تا تصاویری بی‌نظیر را ثبت کنید. توانایی‌های پیشرفته‌ی Y7 Prime به شما این اطمینان را می‌دهد که قابلیت ثبت تصاویر بسیار پیشرفته وجود دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مات

کانون بازاریابی و ارتباطات مات، به عنوان یک سازمان یادگیرنده تلاش می کند بر مبنای دانش و تجارب کارکنان، به تمامی مشتریان خود خدمات خلاقانه و سودمندی را ارایه دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]