اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970308298088916

فروشگاه اینترنتی فروش مستقیم ماهی و میگو استارت خورد

فروشگاه اینترنتی هرمز ماهی مجری فروش مستقیم انواع آبزیان جنوب در ایران

کد: 13970308298088916

https://goo.gl/qJTYjY

، بندر عباس , (اخبار رسمی): فروشگاه آنلاین هرمز ماهی با حمایت زنان و مردان پر تلاش صید و صیادی استان هرمزگان با هدف فروش مستقیم انواع ماهی و میگو تازه جنوب به مصرف‌کنندگان و توزیع‌کنندگان و با کمک به فروش بهتر، بیشتر و با کیفیت‌تر ماهی و میگو پا به عرصه تجارت الکترونیک ماهی و میگوی تازه گذاشته است.

فروشگاه اینترنتی هرمز ماهی مجری فروش مستقیم انواع آبزیان جنوب در ایران
فروش ماهی و میگو تازه

فروش انواع ماهی و میگو تازه صید روز خلیج فارس در فروشگاه اینترنتی ماهی و میگو هرمز ماهی در بسته‌بندی‌های کاملا استاندارد و بهداشتی پس از خرید ارسال می‌شود

فروشگاه اینترنتی هرمز ماهی با ایده بانوی هرمزگانی اگیبا و همسرش که خانوادگی سابقه بیش از ۵۰ سال صید و صیادی در استان هرمزگان، خلیج فارس و دریای عمان را دارند در اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ راه‌اندازی و بر بستر اینترنت قرار گرفت.

فروشگاه آنلاین هرمز ماهی با حمایت زنان و مردان پر تلاش صید و صیادی استان هرمزگان با هدف فروش مستقیم انواع ماهی و میگو تازه جنوب به مصرف‌کنندگان و توزیع کنندگان و با کمک به فروش بهتر، بیشتر و با کیفیت‌تر ماهی و میگو همچنین ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای زنان و مردان پر تلاش هرمزگان پا به عرصه تجارت الکترونیک ماهی و میگو تازه، گذاشته است.

فروش ماهی و میگو تازه جنوب در فروشگاه اینترنتی ماهی و میگو هرمز ماهی

فروش ماهی و میگو تازه جنوب در فروشگاه اینترنتی ماهی و میگو هرمز ماهی در بسته بندی‌های کاملا بهداشتی و استاندارد انجام شده تا ماهی و میگو تازه و با کیفیت بالا به دست مصرف کننده برسد.

ما با فروش ماهی و میگو تازه جنوب در فروشگاه اینترنتی ماهی و میگو هرمز ماهی انواع ماهی و میگو صید روز خلیج فارس و دریای عمان را به صورت مستقیم از حامیان و صیادان پر تلاش تهیه، بسته‌بندی و برای مشتریان عزیزمان ارسال می‌کنیم.

روش‌های ارسال ماهی و میگو از هرمز ماهی:

۱ – خطوط هوایی - هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران

۲ – خطوط ریلی - راه آهن جمهوری اسلامی ایران

۳ – خطوط زمینی - پایانه‌های مسافر بری و ماشین‌های یخچالی دارای کد بهداشت و شیلات

چرا ماهی و میگو صید روز را ارسال می‌کنیم؟

 به دلیل اینکه فروشگاه اینترنتی هرمز ماهی در استان هرمزگان و مرکز شهر بندرعباس قرار دارد و حامیان آن صیادان پر تلاش این استان هستند، ما صید همان روز را برای شما بسته‌بندی و با سریع‌ترین روش ارسال ماهی و میگو برای مشتریان عزیز ارسال می‌کنیم.

فروشگاه اینترنتی فروش ماهی و میگو دارای تیم تخصصی و مجرب در زمینه صید و صیادی، بسته‌بندی‌های بهداشتی انواع ماهی و میگو است.

فروش ماهی و میگو تازه جنوب  تنها در فروشگاه اینترنتی ماهی و میگو هرمز ماهی با هدف فروش مستقیم و حفظ کیفیت ماهی و میگو انجام می‌شود.

فروش ماهی و میگو تازه جنوب در فروشگاه اینترنتی ماهی و میگو هرمز ماهی به سادگی و در کمترین زمان ممکن سفارش‌گیری ، بسته بندی و ارسال می‌شود.

در تیم تخصصی فروش ماهی و میگو تازه جنوب در فروشگاه اینترنتی ماهی و میگو هرمز ماهی کمک‌تان می کنیم تا بتوانید بهترین و خوشمزه‌ترین ماهی‌های فصل را انتخاب و تهیه کنید.

چرا قیمت ماهی و میگو در فروشگاه اینترنتی ما بسیار مناسب است؟

فروش ماهی و میگو تازه جنوب در فروشگاه اینترنتی ماهی و میگو  با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا انجام می شود و دلیل آن حذف واسطه‌هایی است که سود بسیار بالایی را از مشتریان دریافت کرده و ماهی و میگو را به دست آنها می‌رسانند.

تیم تخصصی فروش ماهی و میگو تازه جنوب در فروشگاه اینترنتی ماهی و میگو هرمز به صورت مستقیم ماهی را از حامیان و دوستان صیاد هرمزگان دریافت کرده و با بسته‌بندی‌های با کیفیت و کاملا بهداشتی ارسال می‌کنند.

ماهی و میگو هرمز بهترین نوع ماهی و میگو تازه جنوب ایران است که توسط تیم صیادان متخصص و با تجربه جنوب اداره می‌شود. ما با صید و با فروش ماهی و میگو تازه جنوب در فروشگاه اینترنتی ماهی و میگو هرمز سعی در رونق صنعت ماهیگیری و صیادی داریم.

 چگونه تازه ترین و با کیفیت‌ترین ماهی و میگو هرمز را برای شما تهیه می‌کنیم؟

تیم متخصص فروش ماهی و میگو تازه جنوب در فروشگاه اینترنتی ماهی و میگو هرمز با کمک صیادان پر تلاش که همگی آنها از دوستان و حامیان ما بوده صیدهای روز ماهی و میگو را قبل از طلوع آفتاب هر روز ماهی و میگو تازه مورد نیاز مشتریان را تهیه و به صورت کاملا بهداشتی بسته بندی و ارسال می‌کنند.

مرجع تخصصی فروش ماهی و میگو تازه جنوب در فروشگاه اینترنتی ماهی و میگو هرمز با حذف واسطه‌ها و دلالان بازار سعی دارد با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بسیار بالا ماهی و میگوی مورد نیاز شما را تهیه کند.

از آنجایی که دلالان و واسطه‌گران فروش ماهی و میگو سود بالایی را از مشتریان دریافت می‌کنند ماهی بی‌کیفیت و فریز شده را به دست مشتری می‌رسانند که از نظر منش انسانی اصلا شایسته نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماهی ی جزیره

شرکت فرآوری ماهی خشک ماهی جزیره تحت عنوان شرکت فرآوری ماهی خشک شده ، شرکت فرآوری ماهی متو جزیره ، شرکت فرآوری ماهی ساردین جزیره ، شرکت فرآوری پودر ماهی جزیره و شرکت فرآوری روغن ماهی جزیره فعال در حوزه فروش ماهی خشک شده مخلوط ، فروش ماهی متو خشک شده ، فروش ماهی متو خوراکی صادراتی ، فروش ماهی ساردین خشک شده ، فروش پودر ماهی ، فروش پودر میگو ، فروش روغن ماهی و بزرگ ترین کارخانه پودر ماهی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]