اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971121346848916

خرید ماهی متو و فروش ماهی متو در شرکت فرآوری ماهی متو

کد: 13971121346848916

https://goo.gl/pkEMcS

، بندر عباس , (اخبار رسمی): شرکت ماهی جزیره مرکز فرآوری ماهی متو یکی از کارخانه‌های ماهی متو و فرآوری ماهی متو و مرجع تخصصی خرید ماهی متو و فروش ماهی متو در ایران است.

خرید ماهی متو و فروش ماهی متو در شرکت فرآوری ماهی متو
شرکت فرآوری ماهی متو

شرکت ماهی جزیره مرکز فرآوری ماهی متو یکی از بزرگترین کارخانه‌‌های ماهی متو و فرآوری ماهی متو و مرجع تخصصی خرید ماهی متو و فروش ماهی متو در ایران است.

کارخانه تولید ماهی متو جزیره  یکی از بزرگترین و متخصص‌ترین کارخانه‌های تولید ماهی متو در جنوب کشور دارای تیم تخصصی صید و صیادی ماهی متو و دارای به روزترین و مجهز‌ترین دستگاه‌های فرآوری و تولید ماهی متو در ایران است و معتبرترین شرکت برای خرید ماهی متو در ایران است که تمامی کارخانه‌ها و شرکت‌هایی که قصد خرید ماهی متو را دارند می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن قرارداد خرید ماهی متو را با شرکت و کارخانه فرآوری کردن ماهی متو منعقد کنند.

فروش ماهی متو

کارخانه فرآوری کردن ماهی متو ماهی جزیره اولین و بزرگترین مرجع فروش ماهی متو در ایران برای خریداران ماهی متو و کارخانه‌ها است که نیازمند خرید ماهی متو عمده و با کیفیت هستند. کارخانه فرآوری کردن ماهی متو جزیره بزرگترین کارخانه فروش ماهی متو با کیفیت درجه یک در ایران و جنوب کشور است.

این شرکت یکی از بهترین صادر کنندگان ماهی متو صادراتی در جهان است که انواع ماهی‌های متو صادراتی را به کشورهای سریلانکا، هند، عمان و کویت صادر می‌کند.

فرآوری ماهی متو

این شرکت روزانه حجم بسیار بالایی انواع ماهی متو صادراتی و صید روز را تولید می‌کند. این شرکت روزانه حداقل ۵۰ تن و حداکثر ۲۰۰ تن ماهی متو تازه و صادراتی را فرآوری و تولید می‌کند.

برای فرآوری کردن ماهی متو در کارخانه و شرکت ماهی جزیره بهترین و به روزترین دستگاه‌های روز دنیا و متخصص‌ترین نیروهای کاری در جهت فرآوری انواع ماهی متو مشغول به فعالیت هستند. 

ماهی متو در صنایع مختلف کاربردهای فراوانی دارد از جمله آن می‌توان به کارخانه‌های تولید پودر ماهی اشاره کرد که از انواع ماهی متو به عنوان تولید پودرماهی متو استفاده می‌شود تولید پودر ماهی متو در صنایع مختلفی از جمله تولید خوراک دام و طیور و تولید خوراک آبزیان کاربرد مستقیم و مفیدی دارد  پودر ماهی متو دارای بهترین کیفیت و ارزش خوراکی و پروتئین مورد نیاز در تولید خوراک آبزیان و تولید خوراک دام و طیور دارد.

یکی دیگر از مصارف عمده ماهی متو کاربرد آن در تولید انواع خوراک‌های انسانی از جمله تولید مهیاوه و سس‌های خوراکی دریای جنوب است که از ماهی متو خوراکی و صادراتی در تولید انواع انسانی استفاده می‌شود.

علاقه‌مندان برای خرید عمده ماهی متو و فروش عمده ماهی متو می‌توانند با شرکت ماهی جزیره به شماره 09179600684 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماهی ی جزیره

شرکت فرآوری ماهی خشک ماهی جزیره تحت عنوان شرکت فرآوری ماهی خشک شده ، شرکت فرآوری ماهی متو جزیره ، شرکت فرآوری ماهی ساردین جزیره ، شرکت فرآوری پودر ماهی جزیره و شرکت فرآوری روغن ماهی جزیره فعال در حوزه فروش ماهی خشک شده مخلوط ، فروش ماهی متو خشک شده ، فروش ماهی متو خوراکی صادراتی ، فروش ماهی ساردین خشک شده ، فروش پودر ماهی ، فروش پودر میگو ، فروش روغن ماهی و بزرگ ترین کارخانه پودر ماهی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی