اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980721412498916

فرآوری و تولید ماهی خشک جنوب، مخلوط، ساردین و متوتا در استان هرمزگان

کد: 13980721412498916

http://bit.ly/2W0LQRG

، بندر عباس , (اخبار رسمی): در استان هرمزگان شرکت فرآوری ماهی جزیره تولیدکننده انواع ماهی خشک شده مخلوط، ساردین، متوتا و ماهی خشک جنوب مورد نیاز تمامی کارخانه‌های پودر ماهی، کارخانه‌های خوراک دام و طیور، کارخانه‌های خوراک آبزیان برای تولید پودر ماهی و خوراک است.

شرکت فرآوری و تولید ماهی خشک جنوب ، مخلوط ، ساردین و متوتا در استان هرمزگان
ماهی خشک جنوب ، ساردین و متوتا

تمامی کارخانه‌های پودر ماهی، کارخانه‌های تولید خوراک آبزیان، کارخانه‌های تولید خوراک دام و طیور می‌توانند انواع ماهی خشک شده مخلوط، ماهی خشک جنوب و ماهی خشک ساردین و ماهی خشک متوتا را از شرکت فرآوری ماهی جزیره مرجع تولید انواع ماهی‌های خشک شده جنوب تهیه و خریداری کنند.

این شرکت در حال حاضر با بسیاری از کارخانه‌های پودر ماهی در سراسر کشور، کارخانه‌های تولید خوراک‌های دام و طیور و آبزیان فعالیت و همکاری می‌کند. همچنین این شرکت به صورت مستقیم و بدون واسطه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انواع ماهی خشک شده مورد نیاز کارخانه‌ها و شرکت‌ها را تولید و تامین می‌کند.

شرکت ماهی جزیره مرکز  فرآوری ماهی خشک شده جزیره، مجری تولید ماهی خشک و کارخانه ماهی خشک برای خرید ماهی خشک و فروش ماهی خشک است. شرکت ماهی جزیره مرکز  فرآوری ماهی خشک شده جزیره، کارخانه تولید ماهی خشک شده برای خرید عمده ماهی خشک شده و فروش عمده ماهی خشک شده در جنوب کشور است.

اگر شخصی به دنبال شرکت فرآوری کردن ماهی خشک شده است تا بتواند به صورت عمده و بدون واسطه انواع ماهی خشک شده عمده مورد نیاز خود را خریداری کند می‌تواند با شرکت ماهی جزیره، مرکز فراوری ماهی خشک شده جزیره ارتباط برقرار کند. ماهی خشک شده جزیره یکی از اولین و بزرگترین شرکت‌های ماهی خشک در ایران و جنوب کشور دارای بزرگترین تیم تجربی متخصص در حوزه خشک کردن انواع ماهی  در جنوب کشور به صورت کاملا سنتی و حرفه‌ای است.

در حال حاضر شرکت‌های زیادی هستند که تحت عنوان شرکت خرید و فروش عمده ماهی خشک در فضای مجازی فعالیت می‌کنند اما بسیاری از این شرکت‌ها به صورت واسطه و دلال بازار ماهی خشک هستند اما شرکت ماهی جزیره تولیدکننده ماهی خشک شده در جنوب کشور است به صورت مستقیم خود تولید انواع ماهی خشک را بر عهده دارد  و بسیاری از این واسطه‌های فروش عمده ماهی خشک ماهی‌های خشک شده را از شرکت ماهی جزیره به صورت مستقیم خریداری می‌کنند.

علاقه‌مندان برای خرید و فروش انواع ماهی خشک شده می‌توانند به سایت ماهی جزیره به نشانی اینترنتی www.mahiejazireh.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماهی ی جزیره

شرکت فرآوری ماهی خشک ماهی جزیره تحت عنوان شرکت فرآوری ماهی خشک شده ، شرکت فرآوری ماهی متو جزیره ، شرکت فرآوری ماهی ساردین جزیره ، شرکت فرآوری پودر ماهی جزیره و شرکت فرآوری روغن ماهی جزیره فعال در حوزه فروش ماهی خشک شده مخلوط ، فروش ماهی متو خشک شده ، فروش ماهی متو خوراکی صادراتی ، فروش ماهی ساردین خشک شده ، فروش پودر ماهی ، فروش پودر میگو ، فروش روغن ماهی و بزرگ ترین کارخانه پودر ماهی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی