اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971121346838916

کارخانه پودر ماهی شرکت فرآوری پودر ماهی جزیره

کد: 13971121346838916

https://goo.gl/FgJ1bB

، بندر عباس , (اخبار رسمی): کارخانه پودر ماهی ماهی جزیره مرجع خرید پودر ماهی درجه یک و با کیفیت بالا در ایران و جنوب کشور آماده همکاری با بسیاری از شرکت‌ها و کارخانه‌ها در زمینه فروش پودر ماهی و خرید پودر ماهی است.

کارخانه پودر ماهی شرکت فرآوری پودر ماهی جزیره
کارخانه پودر ماهی

افرادی که قصد خرید عمده پودر ماهی به صورت مستقیم از کارخانه و تولید کننده را دارند، کارخانه پودر ماهی جزیره و شرکت ماهی جزیره یکی از کارخانه‌های تولید پودر ماهی در خاورمیانه است که تولید انواع پودر ماهی مورد نیاز را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت پودر ماهی در ایران انجام می‌دهد. شرکت ماهی جزیره با استفاده از موقعیت استراتژیک استان هرمزگان و جنوب کشور بهترین و با کیفیت‌ترین پودر ماهی مورد نیاز تمامی شرکت‌ها و کارخانه‌ها را با بالاترین کیفیت و بهترین و مناسب‌ترین قیمت تولید و تامین می‌کند. 

آنالیز پودر ماهی تولید شده در شرکت ماهی جزیره مناسب برای استفاده در صنایع مختلف مورد نیاز شرکت‌ها و کارخانه‌ها در ایران و خارج از کشور است. تمامی آنالیز پودر ماهی شرکت ماهی جزیره مورد استفاده تمامی شرکت‌ها و کارخانه‌ها است، شرکت‌های بسیار زیادی به دنبال آنالیزهای پودر ماهی خوب هستند که بهترین آنالیزهای پودر ماهی را در سطح خاورمیانه ارائه می‌کند می‌توان با خرید پودر ماهی و فروش پودر ماهی و با قیمت پودر ماهی مناسب و مورد نیاز تمامی صنایع تامین کنند.

کاربرد پودر ماهی در تغذیه دام از مهمترین اولویت‌های بسیار مهم و اساسی پودر ماهی است، بسیاری از کارخانه‌‍های تولید غذای دام و طیور از پودر ماهی در تغذیه دام و تولید غذا استفاده می‌کنند، چندین سال است که پودر ماهی در تغذیه دام به عنوان یکی از مکمل‌های اصلی و اساسی شناخته شده است و کاربردهای بسیار بالای پودر ماهی در غذای دام و تولید انواع غذای دام ارزش این محصول را در بازار پودر ماهی چندین برابر کرده است. پودر ماهی در تغذیه دام اولویت اول بازار پودر ماهی است.

کارخانه‌ها، افراد و شرکت‌های بسیاری به دنبال کارخانه و شرکت فروش عمده پودر ماهی هستند تا بتوانند بهترین پودر ماهی تولید شده از بهترین ماهی خشک شده را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنند، شرکت ماهی جزیره اولین شرکت فروش عمده پودر ماهی در ایران تولیدکننده انواع پودر ماهی مورد نیاز شرکت‌ها و صنایع مختلف در ایران است که فروش عمده پودر ماهی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد.

کارخانه‌های پودر ماهی بسیار زیادی در جنوب کشور وجود دارند و یکی از بهترین کارخانه‌های پودر ماهی در ایران و جنوب کشور شرکت ماهی جزیره است که بهترین و با کیفیت‌ترین پودر ماهی جنوب را با توجه به کاربرد پودر ماهی در صنایع مختلف تولید می‌کند و دارای بیش از 50 مشتری ثابت در سراسر کشور است که هر ماه تامین‌کننده بیشترین پودر ماهی در کشور است، این شرکت خود اولین تولیدکننده پودر ماهی خالص در جنوب است که انواع پودر ماهی را متناسب با نیاز شرکت‌ها و کارخانه‌ها تولید می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماهی ی جزیره

شرکت فرآوری ماهی خشک ماهی جزیره تحت عنوان شرکت فرآوری ماهی خشک شده ، شرکت فرآوری ماهی متو جزیره ، شرکت فرآوری ماهی ساردین جزیره ، شرکت فرآوری پودر ماهی جزیره و شرکت فرآوری روغن ماهی جزیره فعال در حوزه فروش ماهی خشک شده مخلوط ، فروش ماهی متو خشک شده ، فروش ماهی متو خوراکی صادراتی ، فروش ماهی ساردین خشک شده ، فروش پودر ماهی ، فروش پودر میگو ، فروش روغن ماهی و بزرگ ترین کارخانه پودر ماهی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی