اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980502388368916

ماهی جزیره مرجع خرید ماهی متو یا ماهی متوتا

کد: 13980502388368916

http://bit.ly/319nJl4

، بندر عباس , (اخبار رسمی): شرکت‌های زیادی در حوزه فروش ماهی متو یا فروش ماهی متوتا در حال فعالیت هستند. یکی از شرکت‌های فعال خرید عمده ماهی متوتا و فروش ماهی متوتا، شرکت فرآوری ماهی جزیره در استان هرمزگان است.

ماهی جزیره مرجع خرید ماهی متو یا ماهی متوتا و فروش ماهی متو متوتا
خرید ماهی متوتا و فروش ماهی متوتا

ماهی متو، ماهی متوتا، ماهی موتو چیست؟

ماهی متو، ماهی متوتا، ماهی موتو از جمله آبزیان ریزی هستند که در نزدیکی ساحل و قسمت‌های کم عمق دریا زندگی می‌کنند از این رو ساحل‌نشینان خلیج فارس از دورترین نقطه پارسیان تا کرانه‌های مکران در زمینه صید و فرآوری ماهی متو، ماهی متوتا، ماهی موتو فعالیت دارند و باعث ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای ده‌ها هزار نفر در جنوب کشور و استان هرمزگان شده است.

یکی از بزرگترین شرکت‌هایی که در حوزه شرکت فرآوری ماهی خشک متوتا فعالیت می‌کند شرکت فرآوری ماهی جزیره است که در حال حاضر یکی از بهترین تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان ماهی متوتا در جنوب کشور شده است این شرکت با حمایت از مردم بومی استان هرمزگان نسبت به سرمایه‌گذاری و تولید ماهی خشک متوتا فعالیت می‌کند.

شرکت فرآوری ماهی جزیره مرکز فرآوری ماهی متو، فرآوری ماهی موتو، فرآوری ماهی متوتا و یکی از کارخانه‌‌های ماهی متوتا و فرآوری ماهی متوتا و مرجع تخصصی خرید ماهی متوتا و فروش ماهی متوتا در ایران است.

کارخانه تولید ماهی متوتا جزیره به صورت تخصصی کارخانه‌های تولید ماهی متوتا در جنوب کشور دارای تیم تخصصی صید و صیادی ماهی متوتا و دارای به روزترین و مجهز‌ترین دستگاه‌های فرآوری و تولید ماهی متوتا در ایران است و معتبرترین شرکت برای خرید ماهی متو در ایران است که تمامی کارخانه‌ها و شرکت‌هایی که قصد خرید ماهی متو را دارند می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن قرارداد خرید ماهی متو را با شرکت و کارخانه فرآوری کردن ماهی متو منعقد کنند.

با آغاز فصل پاییز صید ماهی متوتا یا ماهی موتو یا ماهی متو در استان هرمزگان آغاز می‌شود که شهرستان‌های پارسیان، بندرلنگه، قشم و جاسک عمده مناطق صید این ریز ماهی هستند. ریزماهی متوتا به روش صید متفاوت پرساین دوقایقی از دریا گرفته می‌شود که در این روش سنتی دو قایق در کنار یکدیگر به صیادی می‌پردازند لذا ماهی متو علاوه بر ریز بودنش موجب اشتغال ملوان بیشتری نسبت به سایر روش‌های صید می‌شود.

نمونه سنتی این روش صید در سالیان گذشته با قایق‌های پارویی (شاشه) در ساحل است که توسط گروه‌های ۱۲ نفره با تناژ بالا صید می‌شد و قدمت این نوع صید به حدود ۷۰ یا ۸۰ سال قبل بر می‌گردد. ماهی متو بعد از صید برای خشک کردن به ساحل آورده می‌شود و عمدتا بر روی ساحل شنی و ماسه‌ای پهن می‌شود. این کار با همکاری بانوان و دوشادوش صیادان انجام می‌شود. این مرحله یکی از طاقت‌فرساترین و بدبوترین مراحل عمل‌آوری است. این ماهی کوچک برای خشک شدن به مدت 10روز مهمان ساحل است و زیر نور مستقیم آفتاب قرار می‌گیرد  لذا در این یک هفته آنقدر بوی بد می‌دهد که ساکنان اطراف را می‌آزارد؛ چنانچه شخصی در زمان فصل صید به صیدگاه‌های ماهی متو سفر کند بوی بد و مشمئر کننده ماهی از کیلومترها، شاهدان را آزار خواهد داد.

از ماهی موتو در تهیه غذاهای مختلف استفاده می‌کنند لذا پس از اینکه ماهی‌ها خشک شد آنها را کاملا می‌کوبند. این فراورده پس از آماده شدن برای طبخ غذاهای محلی آماده است. بیشترین کاربرد ماهی موتو در مصارف خوراکی و غذایی دام و طیور است که از روغن آن برای موارد بهداشتی و آرایشی و تهیه کود کشاورزی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. اکثر محصولات تولیدی این مجموعه با مجوز جهاد کشاورزی و شیلات به کارخانه‌های پودر ماهی نقاط مختلف کشور و به مجتمع‌های تولیدی داخل کشور جهت تولید غذای دام و طیور و کود برای کشاورزی‌ها و باغات فروخته می‌شود.

علاقه‌مندان برای سفارش خرید ماهی متوتا و فروش ماهی متوتا می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس mahiejazireh.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماهی ی جزیره

شرکت فرآوری ماهی خشک ماهی جزیره تحت عنوان شرکت فرآوری ماهی خشک شده ، شرکت فرآوری ماهی متو جزیره ، شرکت فرآوری ماهی ساردین جزیره ، شرکت فرآوری پودر ماهی جزیره و شرکت فرآوری روغن ماهی جزیره فعال در حوزه فروش ماهی خشک شده مخلوط ، فروش ماهی متو خشک شده ، فروش ماهی متو خوراکی صادراتی ، فروش ماهی ساردین خشک شده ، فروش پودر ماهی ، فروش پودر میگو ، فروش روغن ماهی و بزرگ ترین کارخانه پودر ماهی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]