اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970405302220353

در راستای ترویج نظام اداری الکترونیکی و افزایش بهره‌وری در سازمان‌ها

قابلیت‌های نسخه 6 اتوماسیون‌ اداری و فرآیندهای فراگستر به‌ بازار عرضه شد

کد: 13970405302220353

https://goo.gl/N44Dzd

، تهران , (اخبار رسمی): نسخه 6 اتوماسیون اداری و فرآیندهای فراگستر با جدیدترین قابلیت‌ها و امکانات به بازار عرضه شد. از مهم‌ترین قابلیت‌های این نسخه می‌توان به نسخه موبایل سازمانی، تبدیل گفتار به متن، چندسازمانی، جستجوی معنایی و هوشمند،بات بله و تلگرام نام برد.

قابلیت‌های نسخه 6 اتوماسیون‌ اداری و فرآیندهای فراگستر به‌ بازار عرضه شد
جدیدترین قابلیت های نسخه 6 اتوماسیون اداری فراگستر

طراحی نسخه جدید موبایل اتوماسیون اداری فراگستر(نگارش سازمانی) در بستری امن و رمزنگاری شده، مبتنی بر دو نسخه Android و IOS ، با رابط کاربری زیبا

مدیرمحصول نرم افزار اتوماسیون اداری در گفتگو با روابط عمومی فراگستر، از انتشار نسخه ۶ اتوماسیون اداری و فرآیندها با قابلیت‌های ویژه و محوریت قراردادن نیازهای خاص کاربران این نرم‌افزار، از در دسترس قرار گرفتن این نسخه برای مشتریان خبر داد.

وی اظهار کرد: در هر سال نرم افزار اتوماسیون اداری و مدیریت فرآیندهای فراگستر در دو نسخه اصلی (Major) و چند نسخه فرعی (Minor) در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

نسخه ۶ نرم افزار اتوماسیون اداری که ماحصل تلاش ۶ ماهه دوم سال ۹۶ این شرکت با بهره‌گیری از نظرات مدیران مشتری و کاربران باهوش و ایده پرداز اتوماسیون اداری است، با رویکرد سادگی هرچه بیشتر در کاربری و ارائه راهکارهای مناسب برای شرکت‌ها و سازمان‌های هولدینگ، کوچک، بزرگ، متوسط ارائه شده است.

جدیدترین قابلیت‌های نسخه ۶ اتوماسیون اداری فراگستر

مدیر محصول فراگستر، برخی از مهمترین قابلیت‌های ارائه شده در این نسخه از نرم‌افزار را برای مشتریان تشریح کرد که در ادامه مهم‌ترین آنها را بیان می‌کنیم:

  • نسخه جدید موبایل (نگارش سازمانی)

نگارش جدید موبایل اتوماسیون اداری فراگستر در بستری امن و رمزنگاری شده، مبتنی بر دو نسخه Android و IOS با رابط کاربری زیبا و مطابق با استانداردهای طراحی گوگل و اپل، ارائه شده است.

  • جستجوی هوشمند و معناگرایانه (Search Semantic)

قابلیت جستجوی هوشمند و معناگرایانه یکی از ویژگی‌های خاص و برتر نسخه 6 نرم افزار است، همانند تکنولوژی جستجو در گوگل، جستجو در بین نامه‌ها، ارجاعات و …. را براساس رفتار کاربر انجام خواهد داد و نزدیکترین نتایج به نظر کاربر را نشان می‌‌دهد.

  • اصلاح و نویزگیری تصاویر (Image Processing)

قابلیت اصلاح و نویزگیری تصاویر، با کاهش پهنای باند مصرفی، تا ۸۰% حجم تصاویر بدنه نامه‌ها را بدون تغییر در کیفیت و سایز آنها را نیز کاهش خواهد داد.

  • سینک سرور (یکپارچه‌سازی و انتقال اطلاعات پایه چند سازمانی)

سازمان‌های غیرمتمرکز مانند بانک‌ها، نهادهای دولتی یا خصوصی که دارای گستردگی جغرافیایی هستند معمولا به‌دلیل محدودیت‌های زیرساختی و شبکه‌ای، در استفاده از سامانه‌های کاملا متمرکز، مشکلات زیادی خواهند داشت و به‌طور معمول از سرعت مناسبی برای بهره‌برداری برخوردار نخواهند بود.

از این‌رو، فراگستر با ارائه قابلیت سینک سرور یا چند سازمانی، تسریع در گردش مکاتبات بین شرکتی و امکان ارجاع بین سازمانی برای شرکت‌های هولدینگ و سازمان‌های مادر را به سهولت فراهم کرده است.

  • بات بله/تلگرام

بات بله/ تلگرام به جهت یکپارچگی بیشتر سیستم اتوماسیون اداری با شبکه‌های اجتماعی و افزایش کارایی در بین کاربران در نسخه جدید پیاده‌سازی شده است.

توسط این بات، تمام نامه‌ها به App پیام‌رسان بله / تلگرام منتقل می‌شود و کاربران می‌توانند از هرنقطه و در هرزمانی در بستری امن، نامه‌های خود را در این پیام رسان‌ها مشاهده، ارجاع، تایید، امضاء و به گردش درآورند.

  • تبدیل گفتار به متن 

صحبت‌های خود را به نوشته تبدیل کنید. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا صحبت‌های خود را به متن و نوشته تبدیل کنید.

نحوه درخواست خرید، ارتقا و توسعه نرم افزار اتوماسیون اداری و فرایندهای فراگستر

مدیر محصول فراگستر، در ادامه گفت: در حال حاضر نسخه جدید اتوماسیون اداری، پس از پشت سر گذاشتن مراحل طراحی، تولید، تست و پیاده‌سازی، در دسترس مشتریان فراگستر می‌باشد.

مشتریان، برای اطلاع از قابلیت‌های جدید این نسخه از نرم افزار می‌توانند به صفحه «جدیدترین قابلیت‌های نسخه ۶ اتوماسیون اداری فراگستر»  مراجعه و یا برای آشنایی بیشتر فرم درخواست دمو را تکمیل کنند تا کارشناسان در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به ارائه دموی آنلاین یا حضوری پاسخگوی نیاز آنها باشند. همچنین تلفن ۴۲۶۲۳-۰۲۱ ( داخلی ۱) در ساعات اداری پاسخگوی مشتریان است.

به گفته وی، چنانچه هریک از مشتریان فعلی فراگستر نیاز به ارتقاء و بروزرسانی نرم افزار اتوماسیون اداری و فرایندهای سازمان خود را دارند، از طریق ثبت تیکت در پورتال مشتریان می‌توانند درخواست خود را برای کارشناسان ارسال کرده تا در اولین زمان ممکن عملیات به روزرسانی انجام شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی و پژوهشی فراگستر

شرکت مهندسی پژوهشی فراگستر (سهامی خاص)، بعنوان یک شرکت دانش بنیان، با در اختیار داشتن رتبه ۱ شورایعالی انفورماتیک، اجرای موفق‎ترین پروژه‎های نرم‎افزاری کشور را در سابقه خود داشته است و مهمترین فعالیت این شرکت ارائه سبد کاملی از نرم‌افزارهای یکپارچه سازمانی در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS)، اتوماسیون اداری، منابع انسانی و مالی برای سازمان‎هایی با اندازه‎ی متوسط و بزرگ می‎باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]