کد: 13970414303489147

در تاریخ 97/5 اجرا می‌شود

برگزاری دوره آموزشی رایگان طراحی وب‌سایت توسط مجموعه سپناوب

کد: 13970414303489147

https://goo.gl/kS9xYb

، تهران , (اخبار رسمی): در مرداد ماه سال جاری، دوره‌ای با عنوان دوره آموزشی «دوره آموزش رایگان طراحی وب‌سایت» در وب‌سایت سپناوب برگزار خواهد شد تا علاقه‌مندان موضوع طراحی وب‌سایت بدون کدنویسی از این فرصت بهره ببرند.

برگزاری دوره آموزشی رایگان طراحی وب سایت توسط مجموعه سپنا وب Sepnaweb.com
دوره رایگان طراحی وب سایت - مجموعه سپنا وب

به گزارش روابط عمومی مجموعه پسنا وب، پریسا بهشتی مدیر مجموعه با بیان این خبر، درباره اهمیت و دلایل برگزاری دوره آموزش طراحی وب‌‌سایت رایگان گفت: بیکاری بین افراد جوان یکی از مهم‌ترین دلایلی است که این محموعه سعی در کمک به آگاه‌سازی جوانان علاقه‌مند به حوزه اینترنت کرده است. این دوره آموزشی با نام آموزش طراحی وب‌سایت رایگان در وب‌سایت مجموعه سپنا وب امکان ثبت نام دارد.
وی در زمینه نکات آموزشی این دوره و مزایای آن برای شرکت‌کنندگان افزود: از ویژگی‌های این دوره آموزشی می‌توان به سادگی بیان مطالب اشاره کرد و همچنین این دوره آموزش طراحی وب‌سایت به صورت رایگان بوده و شرکت‌کنندکان فایل‌های آموزشی را دریافت خواهند کرد.

متولی برگزاری این دوره تاکید کرد: این دوره از بهترین دوره‌های آموزشی است که نتایج فوق‌العاده‌ای برای شرکت‌کنندگان خواهد داشت.

گفتنی است این دوره آموزشی از 97/5 در 7 جلسه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره، می‌توانند به سایت https://sepnaweb.com مراجعه کنند.

علاقه‌مندان برای دیدن ویدیوی آموزشی می‌توانند بر روی لینک آموزش طراحی وب سایت رایگان کلیک کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپنا وب

هدف و رسالت اصلی مجموعه سپناوب ارائه مشاوره و خدمات مورد نیاز به مدیران کسب و کارها برای رشد هر چه سریعت و توسعه کسب و کارشان در بستر اینترنت است. این مجموعه در نظر دارد با افزایش اطلاعات مدیران کسب و کار و ارائه مشاوره دقیق باعث کاهش ریسک ورود به فضای اینترنت شود و در نتیجه ماندگاری و رشد یک کسب و کار تازه در اینترنت باعث نمایان شدن نتایجی بسیار مفید برای کل بازار اینترنت خواهد شد sepnaweb.com