کد: 14001026563889147

وبینار آنلاین سئو پیج‌های اینستاگرام در 1400/10/30

وبینار کارگاهی آنلاین  سئو پیج‌های اینستاگرام برگزار می‌شود

کد: 14001026563889147

https://bit.ly/3tB9IhJ

، تهران , (اخبار رسمی): وبینار کارگاهی آنلاین سئو پیج‌های اینستاگرام  با حضور شرکت کنندگان در تاریخ 1400/10/30 برگزار می‌شود

وبینار کارگاهی آنلاین  سئو پیج‌های اینستاگرام برگزار می‌شود
آموزش ثبت پیج در گوگل

با آموزش‌های سئو پیج اینستاگرام شما می توانید پیج اینستاگرام خود را در نتایج جستجو گوگل نمایش دهید.

به گزارش روابط عمومی مجموعه سپناوب، دوره آموزشی سئو پیج‌های اینستاگرام با حضور شرکت کنندگان در تاریخ 1400/10/30  توسط این شرکت برگزار می‌شود.

پریسا بهشتی مدیر عامل مجموعه سپناوب هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش کسب و کار های آنلاین در اینستاگرام بیان و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت آنلاین شاپ ها و کسب و کار های آنلاین، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.

پریسا بهشتی درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: این دوره آموزشی کاملا کاربردی و عملی خواهد بود و تمام روش ها و تکنیک های لازم در این وبینار گفته خواهد شد. با آموزش‌های سئو پیج اینستاگرام شما می توانید پیج اینستاگرام خود را در نتایج جستجو گوگل نمایش دهید.

اوبه برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: در نظر داریم وبینار های مرتبط با مباحث دیجیتال ارکتینگ شرکت را در ایسمینار ادامه دهیم پس حتما صفحه سپناوب را دنبال کنید..

گفتنی است رای حضور در این دوره آموزشی هزینه برای تعداد محدود ثبت نام های اول 25 هزارتومان در نظر گرفته شده است .

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر وبسایت https://eseminar.tv/wb47958 را بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپنا وب

هدف و رسالت اصلی مجموعه سپناوب ارائه مشاوره و خدمات مورد نیاز به مدیران کسب و کارها برای رشد هر چه سریعت و توسعه کسب و کارشان در بستر اینترنت است. این مجموعه در نظر دارد با افزایش اطلاعات مدیران کسب و کار و ارائه مشاوره دقیق باعث کاهش ریسک ورود به فضای اینترنت شود و در نتیجه ماندگاری و رشد یک کسب و کار تازه در اینترنت باعث نمایان شدن نتایجی بسیار مفید برای کل بازار اینترنت خواهد شد sepnaweb.com

منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ