کد: 14001224576919147

برگزاری دوره آموزش وبمستری به همت مجموعه سپناوب در اردیبهشت 1401

کد: 14001224576919147

https://bit.ly/3tdSRRm

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزش جامع وبمستری آنلاین با هدف استخدام سریع  با حضور شرکت کنندگان در تاریخ 17 اردیبهشت 1401 برگزار می‌شود/شد.

دوره جامع آموزش پشتیبان وبسایت آنلاین با هدف استخدام سریع در شرکت‌ها
آموزش مهارت وبمستری برای استخدام سریع در شرکت‌ها | سپناوب

برگزاری دوره آموزش وبمستری به همت مجموعه سپناوب در اردیبهشت 1401

به گزارش روابط عمومی مجموعه سپناوب، دوره آموزش جامع وبمستری آنلاین با هدف استخدام سریع در شرکت‌ها با حضور شرکت کنندگان در تاریخ 17 اردیبهشت 1401 به صورت آنلاین برگزار می شود.

پریسا بهشتی مدیر عامل مجموعه سپناوب هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش افرادی که می خواهند فرصت استخدام در سال 1401 را به دست آورند بیان و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا مهارت‌های فنی افراد، شرایط بهتری برای انتخاب شغل‌های مناسبتر و استخدام سریع در شرکت‌ها را برای این افراد فراهم کنیم.

پریسا بهشتی درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: این دوره با هدف آموزش مهارت فنی وبمستری برای علاقمندان آن برگزار می شود تا با فراگیری این مهارت بتوانند در سال 1401 در شرکت ها شروع به کار کنند..

او به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: برگزاری این دوره‌های آموزشی می تواند در جهت شروع یک کسب و کار آنلاین نیز باشد.

گفتنی است برای حضور در این دوره آموزشی امکان پرداخت اقساطی هزینه شرکت در دوره نیز فراهم شده که نیاز به هیچ نوع ضمانتی نخواهد بود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر صفحه ثبت نام آموزش وبمسترینگ را بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپنا وب

هدف و رسالت اصلی مجموعه سپناوب ارائه مشاوره و خدمات مورد نیاز به مدیران کسب و کارها برای رشد هر چه سریعت و توسعه کسب و کارشان در بستر اینترنت است. این مجموعه در نظر دارد با افزایش اطلاعات مدیران کسب و کار و ارائه مشاوره دقیق باعث کاهش ریسک ورود به فضای اینترنت شود و در نتیجه ماندگاری و رشد یک کسب و کار تازه در اینترنت باعث نمایان شدن نتایجی بسیار مفید برای کل بازار اینترنت خواهد شد sepnaweb.com

منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش