کد: 14010121580619147

قیمت طراحی سایت بصورت آنلاین | امکان جدید مجموعه سپناوب

قیمت طراحی سایت را آنلاین محاسبه کنید امکان جدید برای مشتریان مجموعه سپناوب

کد: 14010121580619147

https://bit.ly/377II0y

، تهران , (اخبار رسمی): ویژگی جدید وبسیات مجموعه سپناوب برای محاسبه آنلاین قیمت طراحی سایت در وبسایت این مجموعه قرار گرفت.

قیمت طراحی سایت را آلاین محاسبه کنید امکان جدید برای مشتریان مجموعه سپناوب
قیمت طراحی سایت را آلاین محاسبه کنید امکان جدید برای مشتریان مجموعه سپناوب

قیمت طراحی سایت را آنلاین محاسبه کنید امکان جدید برای مشتریان مجموعه سپناوب

به گزارش روابط عمومی مجموعه سپناووب، فروردین 1401، وبسایت این مجموعه میزبان رونمایی از امکان محاسبه آنلاین قیمت طراحی سایت، ویژگی جدید وبسایت این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این ویژگی که در حوزه راه اندازی کسب و کار های آنلاین ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر امکان محاسبه قیمت طراحی سایت در چند سطح مختلف را ارائه کند تا این خدمت تازه . را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، امکان محاسبه آنلاین قیمت طراحی سایت دارای محاسنی است اعم از امکان مشاهده قیمت به صورت آنلاین که می‌تواند باعث ایجاد اعتماد برای مشتری شود.

پریسا بهشتی مدیرعامل مجموعه سپناووب، افزودن این ویژگی را نتیجه تلاش و کار در این مجموعه دانست و گفت: فرمول محاسبه و برنامه نویسی برای ایجاد این ویژگی از اسفند 1400 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را فروردین 1401 اعلام و ادامه داد: همچنین بزودی امکان ارائه خدمت طراحی سایت شرایطی و اقساطی نیز فراهم خواهد شد. .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپنا وب

هدف و رسالت اصلی مجموعه سپناوب ارائه مشاوره و خدمات مورد نیاز به مدیران کسب و کارها برای رشد هر چه سریعت و توسعه کسب و کارشان در بستر اینترنت است. این مجموعه در نظر دارد با افزایش اطلاعات مدیران کسب و کار و ارائه مشاوره دقیق باعث کاهش ریسک ورود به فضای اینترنت شود و در نتیجه ماندگاری و رشد یک کسب و کار تازه در اینترنت باعث نمایان شدن نتایجی بسیار مفید برای کل بازار اینترنت خواهد شد sepnaweb.com