کد: 14000308515259147

دوره آموزش 7 روش تبلیغات اینترنتی موثر (آنلاین)

سپناوب برگزار می کند - 10 برابر جذب مشتری بیشتر با تبلیغات اینترنتی موثر

کد: 14000308515259147

https://bit.ly/34sQ89D

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزشی 10 برابر جذب مشتری بیشتر با تبلیغات اینترنتی موثر  با حضور مدیران و صاحبان کسب و کار های نوپا در تاریخ شنبه ۲۹ خرداد ساعت ۲۰:۰۰ به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

سپناوب برگزار می کند - 10 برابر جذب مشتری بیشتر با تبلیغات اینترنتی موثر
دوره آموزشی تبلیغات اینترنتی - سپناوب

به گزارش روابط عمومی مجموعه سپناوب، دوره آموزشی 10 برابر جذب مشتری بیشتر با تبلیغات اینترنتی موثر با حضور مدیران و صاحبان کسب و کار های نوپا در تاریخ شنبه ۲۹ خرداد ساعت ۲۰:۰۰ به میزبانی آنلاین توسط این شرکت برگزار می‌شود.

پریسا بهشتی مدیر عامل مجموعه سپناوب هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش  صاحبان کسب و کار های نوپا بیان و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت کسب و کار های اینترنتی، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.

پریسا بهشتی درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی 7 روش تبلیغات اینترنتی  افزود: رشد سریع و افزایش مشتریان با اجرای روش های نوین تبلیغات اینترنتی هدف ما می باشد. صاحبان کسب و کار هایی که در این شرایط بد اقتصادی به مشکلات جدی برخوردند می توانند با یادگیری روش های جدید بازاریابی اینترنتی بسیاری از مشکلات خود را رفع کنند..

اوبه برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: سعی داریم با برگذار کردن دوره های آموزشی بیشتر، ارائه خدمات و مشاوره به این عزیزان کمک کنیم تا بتوانند از ابزارهای بازاریابی اینترنتی در راستای توسعه کسب و کار های خود استفاده کنند.. .

شما عزیزان می توانید ویدیو پارت اول این دوره آموزشی را به رایکان تماشا کنید

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر وبسایت ایوند را بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپنا وب

هدف و رسالت اصلی مجموعه سپناوب ارائه مشاوره و خدمات مورد نیاز به مدیران کسب و کارها برای رشد هر چه سریعت و توسعه کسب و کارشان در بستر اینترنت است. این مجموعه در نظر دارد با افزایش اطلاعات مدیران کسب و کار و ارائه مشاوره دقیق باعث کاهش ریسک ورود به فضای اینترنت شود و در نتیجه ماندگاری و رشد یک کسب و کار تازه در اینترنت باعث نمایان شدن نتایجی بسیار مفید برای کل بازار اینترنت خواهد شد sepnaweb.com