کد: 14000615541749147

برگزاری جلسه آنلاین آموزشی در زمینه تبلیغات اینترنتی

دوره آموزشی " تبلیغات اینترنتی از صفر تا اجرا " برگزار می‌شود

کد: 14000615541749147

https://bit.ly/38N8Mew

، تهران , (اخبار رسمی): جلسه آنلاین آموزشی " تبلیغات اینترنتی از صفر تا اجرا - بررسی روش های تبلیغات اینترنتی و معرفی پلتفرم های آن"  با حضور صاحبان کسب و کار های مختلف در تاریخ 1400/07/08 برگزار می‌شود.

دوره آموزشی " تبلیغات اینترنتی از صفر تا اجرا  " برگزار می‌شود
جلسه آموزش آنلاین تبلیغات اینترنتی

به گزارش روابط عمومی مجموعه سپناوب، جلسه آنلاین آموزشی " تبلیغات اینترنتی از صفر تا اجرا - بررسی روش های تبلیغات اینترنتی و معرفی پلتفرم های آن" با حضور صاحبان کسب و کار های مختلف در تاریخ 1400/07/08 به میزبانی آپارات توسط این شرکت برگزار می‌شود.

پریسا بهشتی مدیر عامل مجموعه سپناوب هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش و توانایی افراد در جذب مشتری بیشتر بیان و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت استارت آپ ها و کسب و کار هایی که به تازگی وارد بحث بازاریابی اینترنتی شده اند ، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر را برای آنها فراهم کنیم.

پریسا بهشتی درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: افرادی که در این جلسه آموزشی شرکت می کنند با تمام روش های رایج تبلیغات اینترنتی آشنا می شوند و خودشان می توانند در راستای اجرای تبلیغات اینترنتی کسب و کار خود اقدام کنند. سرفصل های این جلسه آموزشی در صفحه ثبت نام ذکر گردیده است..

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند وارد لینک زیر شوند : 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپنا وب

هدف و رسالت اصلی مجموعه سپناوب ارائه مشاوره و خدمات مورد نیاز به مدیران کسب و کارها برای رشد هر چه سریعت و توسعه کسب و کارشان در بستر اینترنت است. این مجموعه در نظر دارد با افزایش اطلاعات مدیران کسب و کار و ارائه مشاوره دقیق باعث کاهش ریسک ورود به فضای اینترنت شود و در نتیجه ماندگاری و رشد یک کسب و کار تازه در اینترنت باعث نمایان شدن نتایجی بسیار مفید برای کل بازار اینترنت خواهد شد sepnaweb.com

منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی